BMW318TDS96 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Har du noen flere bilder av denne? Hvilken str kunne du tenke deg i bytte og hvis ikke bytte hvilke pris på rent salg. Hvis det er greit for deg kan jeg sikkert få "Icopal" Terje fra Revetal til å titte på denne for meg. (jeg regner med at du og han sikkert kjenner hverandre siden du linker til reskogpaintball) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Jepp kjenner Terja ja han kommer hjem fra syden i morra er ikke sikker på pris på den,kunne bare tenkt meg en rib eller skjærgårdsjeep det er litt og sjøre med båten da tenker jeg på puter der er den gamle skaien sprukket opp jeg har bare brukt puter fra TEMA og lagt over. Har du noe og bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå