Spiritus Sancti Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Hva skyldes det? Kjører med sånn ræva "powerfilter" Og noe som ser ut som et hjemmelaga eksosanlegg uten lamda.. Har akkurat kjøpt bilen, og var på eu for å se hva som var gærnt, så planen er jo et ordentlig eksosanlegg og vanlig luftfilter.
mhane Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Jeg hadde CO verdi som var helt ute å kjøre (ikke godkjent) på Mondeoen min, det rettet seg til et bra resultat etter bytte av plugger og pluggledninger. Men det var jo på en Ford...
Fekzen Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Det är inte omöjlgit att ditt öppna filter har gjort att du fått filterolja i LMM och att den har gått sönder. En annan sak som kan vara en bra ide att kolla efter är läckage i avgassystem och även läckage vid insuget. För det påverkar blandningen och kan göra att man får dåliga värden. Mvh// A.Fekzen
Spiritus Sancti Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Takk for hjelp sålangt. Så skal jeg se hva jeg får til..
Flua Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Hvor høy CO hadde du? Jeg hadde i overkant av 2 på tomgang, byttet lambda og det var i orden.. Lå feilkode inne på lambda også.
håkon_w Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Du må jo ha lambda for at ecu skal kunne justere til riktig mengde. putt på det, og tett eksosanlegg tenker jeg gjør susen
Spiritus Sancti Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Men er der lambda på 85 modell 320 orginalt?
engen90 Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Nei, lambda er på biler med katalysator for å justere blandinga slik at katalysatoren får opptimal virkningsgrad.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Fyll 50/50 med E85 og vanlig 95. Da kommer du deg mest sannsynlig unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå