Gå til innhold

2 din spiller i e39


Anbefalte innlegg

Hei.

Har lyst til å hive ut den fæle uorginale pioneerspilleren som står i og sitte i en 2 din spiller. Men hvordan er det med plass osv? vil jeg få plass til en 2 din spiller fra f.eks pioneer med skjerm osv? isåfall hva må gjøres? bilen er en 97 mod e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir trangt!

satte selv inn en 2din spiller i min, og den buttet godt i luftkanalene som er bak

så det jeg gjorde var å lage en egen brakett som jeg trakk inn i sort skai

da fikk jeg det til å se temmelig bra ut, skulle gjerne lagt ut bilder, men jeg har mista 10 år med bilder som jeg ironisk nok hadde tatt backup av..backupen strøk med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel helst kappe litt i varmeaparate og,eg har pioneer 2 din spiller,kan ligge ut litt bilder av hvordan eg gjor d :)

Det der ble det utrolig pen finish på! :applause:

Støpte du bakstykket selv? Har du satt inn monteringsramme til spilleren i tilegg eller ligger spilleren i karbonbiten du har bilde av? Hvilken frontramme er dette? Har egentlig ikke lyst til å bytte ut spilleren i bilen min, men dette ble jo veldig stilig! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel helst kappe litt i varmeaparate og,eg har pioneer 2 din spiller,kan ligge ut litt bilder av hvordan eg gjor d :)

Det der ble det utrolig pen finish på! :applause:

Støpte du bakstykket selv? Har du satt inn monteringsramme til spilleren i tilegg eller ligger spilleren i karbonbiten du har bilde av? Hvilken frontramme er dette? Har egentlig ikke lyst til å bytte ut spilleren i bilen min, men dette ble jo veldig stilig! :applause:

takker for d :)

ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før)

men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne :) er jo sinnsyke priser på sånne rammer :P

tror eg ska klare og lage til mindre pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for d :)

ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før)

men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne :) er jo sinnsyke priser på sånne rammer :P

tror eg ska klare og lage til mindre pris :)

Høres interessant ut! Lag gjerne en DIY tråd for de som vil kjøpe fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for d :)

ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før)

men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne :) er jo sinnsyke priser på sånne rammer :P

tror eg ska klare og lage til mindre pris :)

Det synes jeg hørtes ut som en MEGET godt plan! Sinnsyke priser på rammene, ihvertfall hvis man skal ha god finish. Støtter det å lage egen DIY-tråd på fremgangen så skal du ikke se bort ifra at det blir stor respons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...