mjo101 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Hei. Har lyst til å hive ut den fæle uorginale pioneerspilleren som står i og sitte i en 2 din spiller. Men hvordan er det med plass osv? vil jeg få plass til en 2 din spiller fra f.eks pioneer med skjerm osv? isåfall hva må gjøres? bilen er en 97 mod e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Er berre å søke det. Eller det er berre å bla seg litt bakover på bilstereosidene. Det er ganske mange som er interessert i 2 din spiller i e39 viewtopic.php?f=10&t=149600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 dette blir trangt! satte selv inn en 2din spiller i min, og den buttet godt i luftkanalene som er bak så det jeg gjorde var å lage en egen brakett som jeg trakk inn i sort skai da fikk jeg det til å se temmelig bra ut, skulle gjerne lagt ut bilder, men jeg har mista 10 år med bilder som jeg ironisk nok hadde tatt backup av..backupen strøk med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 må vel helst kappe litt i varmeaparate og,eg har pioneer 2 din spiller,kan ligge ut litt bilder av hvordan eg gjor d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 må vel helst kappe litt i varmeaparate og,eg har pioneer 2 din spiller,kan ligge ut litt bilder av hvordan eg gjor d Det der ble det utrolig pen finish på! Støpte du bakstykket selv? Har du satt inn monteringsramme til spilleren i tilegg eller ligger spilleren i karbonbiten du har bilde av? Hvilken frontramme er dette? Har egentlig ikke lyst til å bytte ut spilleren i bilen min, men dette ble jo veldig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 må vel helst kappe litt i varmeaparate og,eg har pioneer 2 din spiller,kan ligge ut litt bilder av hvordan eg gjor d Det der ble det utrolig pen finish på! Støpte du bakstykket selv? Har du satt inn monteringsramme til spilleren i tilegg eller ligger spilleren i karbonbiten du har bilde av? Hvilken frontramme er dette? Har egentlig ikke lyst til å bytte ut spilleren i bilen min, men dette ble jo veldig stilig! takker for d ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før) men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne er jo sinnsyke priser på sånne rammer tror eg ska klare og lage til mindre pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 takker for d ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før) men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne er jo sinnsyke priser på sånne rammer tror eg ska klare og lage til mindre pris Høres interessant ut! Lag gjerne en DIY tråd for de som vil kjøpe fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Mister du noen av luftdysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 takker for d ja støypte inni varmeaparate selv,byggde om orginal rammen min litt(hadde org tv i bilen fra før) men lurer faktiskt på om eg ska lage form av den eg har og støype opp noen og selge her inne er jo sinnsyke priser på sånne rammer tror eg ska klare og lage til mindre pris Det synes jeg hørtes ut som en MEGET godt plan! Sinnsyke priser på rammene, ihvertfall hvis man skal ha god finish. Støtter det å lage egen DIY-tråd på fremgangen så skal du ikke se bort ifra at det blir stor respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne320 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 nei mistet ik noen av dysene ja d er heilt sant,ska bare en rask ferie til tyrkia i 2 uker,så er eg tilbake i jobb og kan se på d kansje lage i carbon og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 dette må du lage, kommer iallefall jeg til og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ja må bare lage sånne Kunne tenkt meg en sånn i min E36 som eg snart kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå