bmwkizn Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Selger et stort fortelt for 1000.- Eldre utgave mht til farger (brunt. beige og svart) Men er tett å fint. Er blitt brukt på en 530 vogn. Skal ta noen bilder til helgen når jeg skal ut dit vogna står. Alt av stenger følger selfølgelig med. DETTE ER BILLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 tlf num,mer? mulig sjølingan e interisert. hva merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 tlf num,mer? mulig sjølingan e interisert. hva merke? HUsker ikke merke. Skal finne det ut til helga Mitt nr er 41071005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 oki, si ifra så skal jeg få de til å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 oki, si ifra så skal jeg få de til å ringe Jepp. Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Merket er 1-2-trio. Og det var penere i fargene enn jeg husket. Forteltet er brunt.beige og svart. Innerveggen er orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå