Gå til innhold

e30 320 turbo "warsteiner" jordebil


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne i vinter for og ha den som isbil på jordet. Det har vært gøy, men nå er det ikke plass til den lengre, så del selges billig ved hurtig avgjørelse.

b6l9nbuldlmxabip60wq.jpg

6hypawlsrl29j9xd91wt.jpg

996ry6x3dr83b5myvexl.jpg

bk782touzdmmtv529ncl.jpg

7tywkeu8tu5akpm342yy.jpg

Bilen er ikke pent bygget, men den er morsom og kjøre. Ble masse kjøring i vinter, men topp pakningen ga til slutt etter. Den er nå byttet, men bilen er ikke startet etter dette. Vet ikke hva som feiler den, og har ikke tid til og se på den. Fullt mulig at det kun er plugger etter topp pakningen tok kvelden, men skal ikke spekulere i det, det får kjøper ta seg av. Selges med ukjent feil, for gi bort pris.

Finnes også en del rust på bilen...

Skilter ble levert for en stund siden, men den er mulig og få skilter på. Tidligere eier må kontaktes for og levere vognkort del 2. Info om dette fåes hos biltilsynet, sjekket selv dette da jeg kjøpte den, men har ikke gjort noe med det.

Sitter noe deler (ic, grenrør, 200sx turbo, justerbar boost controller, xs bov) som er lett og skru av om den skal hugges, så føler at jeg må ha litt for den.

Har en "e46 m3 look" frontfanger, som kan selges veldig i tillegg

Første med 5000,- kan hente bilen. Det skal vel være billig?

tlf/sms 901 54 495

Ps. felger på bildet selges ikke med, men er til salgs og det finnes 4 av hver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du enda har denne når skattepengene kommer i neste mnd, henter jeg den med glede! :D

Hehe... Ja det virker som det er tingen... Bare og gi lyd fra seg når man har finanseringen i orden det, kan jo hende du er heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ingen anelse på hva som er galt med motor?

Nei. Men vil tippe det enten er plugger, coil eller en bensintrykk regulator som henger... Den har dårlig gnist, og forer på med masse bensin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...