Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Hei må få et merkeverksted til å sjekke at faktisk bremsene som er på bilen min er fra en m3 var innom BMW bavaria i kr.sand, vanskelige som bare det. eneste de skal gjøre er å ta bilen på bukken, kikke på bremser at de er fra en m3 og skrive at de har sjekket at bremsene er fra en m3. dette kunne de ikke gjøre ville ikke ha noe ansvar. Henne går jeg ?
e30tic Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Ta en telefon til gs. Du må sikkert kjøre til bud for at de skal se på det, men de gjør det ivertfall.
ullsokken Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Ta det på treffet 29 Mai Bud viewtopic.php?f=9&t=145807 Les, står du kan få tatt gratis sjekk av bremser og de svarer også på spørsmål om du har.. GS <3
ullsokken Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Er langt til bud fra meg også, skal kjøre 600km Blir skikkelig bra treff så det er nok værdt det
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Kjørestrekning: 853,7 km Reisetid ca: 11 tm 8 min jaja
ullsokken Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Kjørestrekning: 853,7 km Reisetid ca: 11 tm 8 min jaja Hahaha.. ser den.. vell kanskje SSPerformance er en tanke nermere da? Ligger vell i porsgrunn tror jeg. Ta en tlf til de, kanskje de også har noen tips til hvor de burde dra om de ikke mener du har behov for å tatt en tur til de. http://www.ssperformance.no/
Wacman Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 For bavaria's del kan jeg bare forklare deg dette; En merkeforhandler med merkeverksted vil ikke signere eller utstede et papir på noe du kommer trekkende med fra garasjen hjemme. De kan selvfølgelig se om det er M3 bremser montert,men ikke hvilken tilstand de er i,om de er rett montert eller om resten av godset rundt er i god nok stand helt uten videre. De risikerer jo da å "godkjenne" noe som kan være en katastrofal hjemmemekk eller verre. Det er dessverre altfor mange av dere der ute som tror at en BMW forhandler VIL og kan hjelpe dere med spørsmål og hjelp til ting som er milevis unna det vi driver med til daglig - ikke vil dere betale for det heller. Jeg har fått forespørsel på jobben om alt fra godkjenningspapirer på ombygde E34'er til hvordan man endrer utvekslingen i diffen på en E46 330ci til E46 M3. Vær så snille og forstå at om du ringer vinmonopolet,kommer de ikke til å godkjenne hjemmebrenten deres fordi de inneholder samme ingredienser som pol-vodka... Det er et stadig økende marked for denne infoen og jeg er sikker på at tilbudet etterhvert vil møte etterspørselen (forretningside til en driftig tekniker) men nok en gang vil problemet være at brorparten av dere IKKE vil betale for tjenesten.
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 For bavaria's del kan jeg bare forklare deg dette;En merkeforhandler med merkeverksted vil ikke signere eller utstede et papir på noe du kommer trekkende med fra garasjen hjemme. De kan selvfølgelig se om det er M3 bremser montert,men ikke hvilken tilstand de er i,om de er rett montert eller om resten av godset rundt er i god nok stand helt uten videre. De risikerer jo da å "godkjenne" noe som kan være en katastrofal hjemmemekk eller verre. Det er dessverre altfor mange av dere der ute som tror at en BMW forhandler VIL og kan hjelpe dere med spørsmål og hjelp til ting som er milevis unna det vi driver med til daglig - ikke vil dere betale for det heller. Jeg har fått forespørsel på jobben om alt fra godkjenningspapirer på ombygde E34'er til hvordan man endrer utvekslingen i diffen på en E46 330ci til E46 M3. Vær så snille og forstå at om du ringer vinmonopolet,kommer de ikke til å godkjenne hjemmebrenten deres fordi de inneholder samme ingredienser som pol-vodka... Det er et stadig økende marked for denne infoen og jeg er sikker på at tilbudet etterhvert vil møte etterspørselen (forretningside til en driftig tekniker) men nok en gang vil problemet være at brorparten av dere IKKE vil betale for tjenesten. Du har tydligvis ikke skjønt poenget her, skjønner veldig godt at de ikke vil gå go for noe som en vanlig mann i gata har smelt i sammen hjemme i garasjen. Her er det kun snakk om å se at delenummer på kalipter er likt med org delenummer. tilstand osv er det biltilsynet som skal gjøre, er jo derfor man skal på teknisk. Noen BT sier det er OK med kun utskrift av ETK andre må ja et verksted til å sjekke at det er riktlig delenummer på delene. vet om BMW forhandlere som gjør dette, men er alt for langt for meg å kjøre. ser ikke problemet, bavaria er bare vanskelige i mine øyner. i teorien burde det holde med en underskrift på delenummer fra ETK, og så kan biltilsynet sjekke at dette delenummeret er brukt. ( dette ville de heller ikke gå med på )
Wacman Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Jo,jeg har skjønt poenget - jeg bare prøver å forklare deg hvordan det mest sannsynlig stiller seg fra andre siden av gjerdet.
Tony Bardalen Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Og hvilke stasjoner for Statens Vegvesen sier det er OK med utskrift fra ETK? Skulle likt å tatt turen dit!
hagenisse Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Her er det kun snakk om å se at delenummer på kalipter er likt med org delenummer. tilstand osv er det biltilsynet som skal gjøre, er jo derfor man skal på teknisk. Isåfall kan du vel bare spørre pent om en bekreftelse på delenummer på kalipterne til M3 og ta med den så ser jo BT om det er samme..?
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Her er det kun snakk om å se at delenummer på kalipter er likt med org delenummer. tilstand osv er det biltilsynet som skal gjøre, er jo derfor man skal på teknisk. Isåfall kan du vel bare spørre pent om en bekreftelse på delenummer på kalipterne til M3 og ta med den så ser jo BT om det er samme..? joda men må ha en underskrift av bmw på papiret. og de vil de ikke
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Og hvilke stasjoner for Statens Vegvesen sier det er OK med utskrift fra ETK? Skulle likt å tatt turen dit! leste det på prosjekt tråden her om dagen, var en fyr som skulle bygge om noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå