Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er en ekte m5, 3,6liter.

Han som eier bilen er 21år gammel. Så det er noen annen en eieren som hadde kjørt den.

Eieren jobber på et verksted 150-200meter derifra så kan hende sjåføren bare skulle gå dit for å hente hjelp og ikke "stikke av".

Off! Så surt! Ikke bare er det liten sjangse for at han får igjen noe på forsikringa når sjåføren ikke hadde lappen, men eiern kan risikere å miste lappen og få bot for å ha lånt bort bilen til en uten gyldig førerkort.

Skrevet

....folk som ikke kan ta vare på M5, burde f. ikke ha lov å kjøre M5. Enda verre er det kompiser som "låner" slike biler.

Strøken M5 vokser ikke på trær...

Håper bilen blir fikset opp igjen iallefall. Synd om en slik skjønnhet må ta turen til skraphandleren.

Skrevet
Det er en ekte m5, 3,6liter.

Han som eier bilen er 21år gammel. Så det er noen annen en eieren som hadde kjørt den.

Eieren jobber på et verksted 150-200meter derifra så kan hende sjåføren bare skulle gå dit for å hente hjelp og ikke "stikke av".

Off! Så surt! Ikke bare er det liten sjangse for at han får igjen noe på forsikringa når sjåføren ikke hadde lappen, men eiern kan risikere å miste lappen og få bot for å ha lånt bort bilen til en uten gyldig førerkort.

Skjønner ikke folk som låner bort sånne biler heller jeg, hadde nok ikke låntbort noe sånt uten å være med selv..

Skrevet

Dette er en godkjent ombygd M5. Han som kjørte bilen fikk ikke lov å kjøre bilen, men han hoppet bare inn i bilen å kjørte :( Han som kjørte bilen tilstod det på stedet at han som eier bilen ikke hadde noe med det å gjøre.

Dette er sykt trist og det vil koste masse å bygge den opp igjen. Jeg håper selv bilen fort kommer på veien igjen for det er en ganske bra bil.

Med min egen mening så jeg med en gang på bildet at dette ikke var eieren som hadde kjørt, for selvom folk har sett denne bilen kjøre fort og sidlengs osv tar faktisk eieren til vett før noe sånt som dette kan skje. Sier ikke at dette ikke kunne skjedd hvem som helst, men det er ett ganske rett strekk der bilen kom ifra og det er overgangs felt på andre siden av broen. Og da bør en tenke seg om å bremse LENGE før bekkalokkene foran broen der.

Helt utrolig at dette har skjedd med m5-en og det at det ikke var eieren selv som krasjet er sykt kjipt for han. Håper det går bra med eieren og selvfølgelig han som kjørte selvom han ikke hadde gyldig førerkort.

Skrevet
Trist at en slik fin bil skal bli sarvet på den måten, men den kan reddes ser det ut til :)

Men har egentlig ventet på at no skulle skje med den bilen!

ka mener du med det ? hehe. kjenner du meg ?

Skrevet

...hurra for oss andre som HAR bmw og som kjører fornuftig.. hipp hurra for høy forsikringskostnader... -_-}

Skrevet

Har ikke folk med e34 og litt motor kontroll på bilene sine eller?..

Blir kanskje litt for mye for unge, uerfarne sjåfører som tror de er verdensmestere!

Skrevet

dette kan skje alle da! Leiker man seg litt for mye så kan det alltid gå gale.

Men som alle vet så er det ikke eieren som kjørte bilen her.

Når man eier en bil og kjører den hver dag så kjenner man bilen inn og ut og vet hvor grensa er, noe sjåføren i denne bilen ikke viste helt siden han ikke eigde bilen en gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...