Ellingsen B. Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Flott touring dette! Enig som andre sier.. Carbondetaljer hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 knall flott bil! eneste jeg ikke likte var de røde stripen rundt felgene. håper min blir like fin en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Jeg har Ac Schnitzer karbon kopi speil for salg om du er interessert! 1500,- Nydelig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Ville gått for M3 speil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hyggelig at folk liker'e Tøff bil! Bor vel ikkke i hedmark? Tror jeg så denne ved Midtstranda Hamar her om dagen, ellers var det en helt identisk en Bor i oslo så må nok ha vært en annen du så For å få prikken over i`en så burde du montert Biltema sine AE-ringer og super-white pærer fra GS i tåkelysa.monterte slike på vår, og syns bilen fikk en nyere look. Takk for tipset, hvordan går det med ringer på xenonlys? knall flott bil! eneste jeg ikke likte var de røde stripen rundt felgene. håper min blir like fin en dag. Hver sin smak vettu Jeg har Ac Schnitzer karbon kopi speil for salg om du er interessert! 1500,-Nydelig touring! Har du noen bilder av de? Kunne vært tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Skal få tatt et bilde av dem, så sender jeg det på pm til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 En meget riktig og pen E46 Touring! Også har jeg ikke sett denne i Oslo?! Noe mer info om bilen da? Årsmodell, motor, km-stand, utstyr osv? Hva er gjort med den? Får så lyst til å senke min litt, m3-speil, angeleyes og ny eksos når jeg ser sånt Burde tatt noen bilder sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Har kjørt rundt i oslo siden i høst, så rart du ikke har sett meg Er en 2003 320D 150hk, med steptronic. Sportsunderstell, sportsseter, multifunksjonsratt, ryggesensor, el. luke, harman kardon anlegg, det jeg kan tenke på Har senka den 40/30mm (noe som blir 20/10mm i tillegg til m-tech understellet hvis jeg har forstått det ritkig) Sota rutene (hos Filmlars i Oslo, flink kar) Bytta ut 18" m-tech felgene som fulgte med i høst, med 8,5"x19 235/35/19 forran og 9,5"x19 265/30/19 bak Bytta fra chrome til matt svart grill Bytta til hvit/karbon emblemer og felgcap's Planene er svarte speil og muligens angeleyes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Sorry at jeg har vært treg, tar bilder med en gang og sender over, så får du tatt en titt på dem.. Rich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Nyyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Praktisk med stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 denne touringen er så synnsykt feet... Hadde vært kult å få tatt noen bilder sammen med e91 min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Rop ut, så kan jeg bli med En sykt blank, kul touring, en helt sykt fet og til slutt min originale m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Deg jeg møtte på ryen idag rundt 06 45 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Var meg ja, så du blinka, fet bil du har tror forresten ikke du holdt fartsgrensa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå