Gå til innhold

onolsen's 03 320DAT M-tech II

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilket innpress er det på felgene siden du kjører på 235 og 265? Ingen subbing? Og ingen modifikasjoner i hjulbuer? Jeg har alltid trodd at m-understellet senket 20/20, men så har jeg nå hørt at det er 15/15, noen som vet det helt sikkert? Lyst til å senke min sånn ca. 40-20 til våren. Og noen 19". Men vil ikke at det skal subbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Hvilket innpress er det på felgene siden du kjører på 235 og 265? Ingen subbing? Og ingen modifikasjoner i hjulbuer? Jeg har alltid trodd at m-understellet senket 20/20, men så har jeg nå hørt at det er 15/15, noen som vet det helt sikkert? Lyst til å senke min sånn ca. 40-20 til våren. Og noen 19". Men vil ikke at det skal subbe.

Sorry for et reeeeelativt treigt svar, men siden du snakker om "til våren" så er det vel ikke for sent å svare 8)

Jeg får ikke sjekka inpressen siden felgene fortsatt ligger til vinterlagring ( :( ), men jeg bestilte de jeg ble anbefalt på GS!

Den subber noe i dumper/svinger om jeg fyller opp baksete med folk, har foreløpig ikke gjort noe i hjulbuene enda, men har tenkt på valsing for å unngå litt subbing...

Verkstedsmesteren på stenshagen mente den skulle være senket 20/20 orginalt, noe mer enn det har jeg ikke sjekka ut!

Jeg føler den ekstra senkinga måtte til for at det skulle se bra ut med 19" hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...