ZhilleN Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder og info, blir muligens denne her jeg kjøper meg til helga, bare eier godtar budet mitt. Jeg trenger en litt større bil enn coupe'n, så da bestemte jeg meg for og kjøpe en e36 touring, denne så veldig pen ut, og med riktig utstyr som jeg vil ha bl.a klima, hengerfeste, mtech osv. Er en org mtech bil, med 318tds motor som har rullet 267.... Litt rust på den ene fremre døra, og bagasjeluke, men kan jo fikses Bilder fra annonse : Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Litt nedtur i forhold til bilen du har i dag mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 fin bil d der, blir det salg av coupen og barnevogn også nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Touring er aldri nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Nei, coupen beholder jeg, må jo ha en sommercruiser selvsagt, så coupen blir beholdt. Denne kjøper jeg til fordel for vectraen jeg har, som jeg ikke trenger lenger, det var egentlig en brukeoppbil, så den blir lagt ut for salg, også kjøper jeg denne touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 så sjikkelig fin ut denne her da håper han godtar budet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 ja for håpe det h Har ikke hørt no enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Ja for håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Ja mine herrer, da ble det ikke denne her, muligens jeg tar innbytte i coupen i en e36 touring hvis noen har Jeg må ha det nå, blir for lite med coupe om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Da blir det kanskje denne alikevel, da jeg fikk til en vedlig bra deal! Førsteprio er og fjerne rusta, og få på ny lakk der det er rust. Litt stereo skal inn ++ kommer mere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Hehe, det lønner seg å ha is i magen av og til. Bilen så kjempefin ut og hvis det du nevner er eneste rusten som er å finne, har du jo fått fingrene på et godt eksemplar av rasen. Litt senk og M-contour så er du i mål med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Ja, det er det som teller, når du har gitt et bud skal du stå på det, og ikke noe mer, hehe Har ganske mye erfaring rundt det og prute, veit akkurat hvordan det gjøres! Aner ikke om det er justerbart, hvis det er det, skal den ned litt i front og ikkeno mer enn det.. Felga er jeg litt usikker på hva jeg gjør med, har kanskje lyst på m-contour felga.. vi for se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Fin den! Arctissilber eller titansilber? Eneste jeg ikke liker er TDS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Det er jo den rimeligste E36 å drive på daglig basis. Kunne godt ha tenkt meg en slik, dersom jeg skulle ha E36 igjen, gjerne da også en touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Ja det er rimelig, men fortsatt diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå