eiriksmil Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Men mye færre biler enn jeg trodde.. Kunne vært langt bedre, men kunne jaggu vært verre og Et treff for de spesielt interesserte, hehe.. Første gang det arrangeres noe sånt stance-treff i Norge, må ta det med i betraktning. Men seff litt nedtur for sånne som han her: Da drar jeg straks avgårde! Finnes i den lyseblå E30'en! Som kjørte fra Koppang, Hedmark. ALL FUCKINGS ÆRE til deg for å ha kjørt så langt Håper du hadde en fin dag og så noen kule biler selv om det var litt for få der. Neste gang Forøvrig veldig kule BMWer der i dag.. Denne var stor favoritt, bilde av Henrik Haugen fra VACN:
Glenn-Andre Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Noen som har flere bilder av den transportern jeg kom med ?
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Hehe,nei ikke jeg i alle fall,men den har festet seg på netthinna.. @ eiriksmil, mente ikke "klage" på oppmøtet, fikk bare inntrykk av just-turbodiesel's første innlegg at dette var en diger happening med masse forskjellige biler. Var jo igrunn bare BMW og VAG som var representert,med unntak av den skamsenka gamle kadetten.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Synd at flere folk ikke møter opp(inkl meg selv), men får håpe det tar seg opp til neste år, forhåpentligvis flere som har klare biler og så kan jeg prøve å få med noe av alle de jeg kjenner som har bra stance.. men de gidder ikke på skikkelige treff som regel, bare turing der i garden:(
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Neste år,om det blir noe,tror jeg vi går for noe ufint Mulig ny prosjektbil,men noe lavt kommer i alle fall.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 ja, må få noe flere e28 lave wacman, men IKKE noe plastikk jeg ser for meg den med knesenk og 16" kerscher carmona med lågprofil og strekk på dekka, da er du rett og slett kongen av landeveiene.. e30 som er stanca er jo standard nesten, selv om det selvsagt ser bra ut.. må få litt variasjon, også få virkelig alle til å spre ryktet, mase på folk og si at det blir treff... er så tøft når det liksom er alle mulige slags biler på et treff, også overraskelser sånn som rally koffen med den transporteren f.eks, kanskje ikke det første man forventer på et stancetreff, men pokker så respektabelt tøft da! skal vel ikkke være noe problem å få 40-50 stancebiler på et slikt treff? går jo mye mer enn det i sørlige deler av Norge i hvertfall...
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Den blå E30'en med 3,2 M3 motor i dag var noe av det cleaneste panzerrakett-aktige jeg har sett på en stund, minus alle klistremerkene i frontfanger'n men allikevel. Dritstrøkent interiør,fin farge og et beist under panseret.. - me like Å senke E28'en er gjort en gang før,men siden det kun er en 518i, er det for lite vekt til å trykke ned foran,så den blir høyere foran enn bak,men dette kan sikkert ordnes på et vis. Driver fremdeles og sjekker med folk rundtom om hva jeg må gjøre for å få godkjent bygget om jeg kjøper en 535 som donorbil,men sålangt er det for mye uklart.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 ok, bra Anders;) må få flest mulig med hvis det arrangeres neste år, men dette treffet var jo bra til å være første gangen da:) er såvidt vi vet, ikke arrangert noe sånt tidligere. Ja, er grisefine de e30'ne til Ståle og den til FTE, sistnevnte er personlig favoritt, den er rett og slett 110% perfekt etter min smak i hvertfall, farge, felger, stance'n osv er porrigt. Jeg veit om masse biler med full stance, men så og si ingen som gidder å kjøre et par timer for et treff. utrolig teit egentlig.. Neste år så kunne sikkert jeg tatt på meg prosjektet med å lage/henge opp noe plakater i Telemark som jeg er en del borti i helgene f.eks.. der er det sinnsykt mye stanca biler.. Så hvis andre markedsfører litt på samme måten på lokale steder hvor biler samles, så bør det bli greit.
destroyy Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Den blå E30'en med 3,2 M3 motor i dag var noe av det cleaneste panzerrakett-aktige jeg har sett på en stund, minus alle klistremerkene i frontfanger'n men allikevel. Dritstrøkent interiør,fin farge og et beist under panseret.. - me like Å senke E28'en er gjort en gang før,men siden det kun er en 518i, er det for lite vekt til å trykke ned foran,så den blir høyere foran enn bak,men dette kan sikkert ordnes på et vis. Driver fremdeles og sjekker med folk rundtom om hva jeg må gjøre for å få godkjent bygget om jeg kjøper en 535 som donorbil,men sålangt er det for mye uklart. Bare å kjøpe coilover å skru i bunn det så blirn lav
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Meg sette plastikk på Birger?? Vil ha større motor jeg,og mer hissig stuk. Men da egner ikke Birger seg til daglig bruk lenger,som han brukes til nå. 17" compomotive felger,skamsenk og motor over 3,0l er malen,med fortsatt shadowline og muligens noe mørkere ruter og lykter. Tenker allerede på å kjøpe lyktefilm som du har,destroyy
nitrox111 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Ja, just turbo, Ulefoss har jo noen rimelig lave mercer på brock =P Vill tro det finnes noen kabba i Bø også=P Til deg over; er ikke alltid justerbaet er nok=P Jeg har justerbaet 60/65 som Max senk.. Og det er ikke lavt nok forran : ) Sså kan hende det må kuttes litt ;0
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Møtte du ikke opp Just Turbo? Nei, desverre for min del..blei så seint i natt, var på gården til søstra til en kompis, også kom jeg jo som alltid på det rette tidspunktet... nemlig da en lama stakk av, så måtte hjelpe ho, i tillegg hadde jeg flere hundre km med kjøring bak meg før det for å hente interiør te bruksbilen... så blei for mye styr, orka rett og slett ikke. I tillegg er framfelga mine slipt ned på kanten pga polering av kant, så da gidder jeg ikke å vise den på noe treff som det jeg regna med hadde mye strøkent. men når jeg ser den kadetten så ser jeg at jeg kanskje ikke ting var så gærent allikevel, hehehe. Men skal mobilisere folk og meg sjøl for neste gang, da SKAL jeg dit. Få planlagt ting litt bedre.. skal mase og spre ryktet til kjentfolka fra Notodden/Bø-folket som jeg henger med, så kanskje vi kan få fylt opp plassen litt, men de gidder vel som vanlig ikke men må jo prøve. @Nitroxx: tenk å fått samla alle stance-bila fra Bø/Lunde/Ulefoss/Notodden/Gvarv++, da hadde det kjøpesenteret vært fullt for å si det sånn, men det skjer jo aldri med så latterlig lite engasjement de fleste har der. Ellers så vil jeg skryte av e30frelst, det er slikt engasjement alle burde hatt, det er artig når man faktisk stiller opp selv om man bor langt unna! synd ikke alle er sånn.
AndersM Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 er ikke alltid justerbaet er nok=P Jeg har justerbaet 60/65 som Max senk.. Og det er ikke lavt nok forran : ) Der sa du det selv... Er ikke langt fra nok med 60 senk Litt custom bygging så kommer man langt nok ned.. "litt" custom for å få til dette... Fikk desverre ikke mulighet til å ta turen da jeg var i 75års dag... spennende......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå