Steffen.S Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Hei folkens Da er det nøyaktig 5 dager og 3 timer (og to oppbrukte dekk ) siden jeg ble førstegangseier av en E28 ”m535i”. Dette er en svenskimportert bil som ble kjøpt av MontZ (?) her på forumet. Førsteinntrykket av modellen E28 er at det må være den råeste modellen BMW har kommet ut med noen sinne etter min mening. Fatter egentlig ikke hvorfor det ikke har blitt en E28 før nå. Men nok om det Selve bilen er ikke noe glansbilde, da den er ribbet og har kun ett formål; bane og lekebil. Bilen er utstyrt med veltebur og noen semi-gode seler. Jeg har rett å slett kjøpt meg en utgiftspost og tidsrøver! Kommer tilbake i morgen med bilder av bilen. Videre formål med bilen er rett og slett å bruke den til det den er laget for, altså kjøring bane. Førstkommende søndag skal jeg teste den på en lokal bane i Rogalandsområdet (for de som er lokalkjent – Reve). Planer: - kommer ikke på noen ennå. steffen.s
Glenn-Andre Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Skaffa deg en morsom bil nå. Brukt opp mange dekk med denna jeg
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 Forbudt å spørre hvor mye du måtte ut me'n eller? Også spør jeg sikkert noe som er allmennkunnskap her på Bimmers.no, men er M535i en M5? Eller gjelder M5 "royaliteten" en modell som heter M535i CSi (som på første M6en)?
Lars89 Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 M535i er ingen M5. Det er en 535i med M-styling osv. Mer info her http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=6 http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=7 Ser ut som en morsom banebil. Gøy med noe det ikke er så farlig med
Steffen.S Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Skaffa deg en morsom bil nå. Brukt opp mange dekk med denna jeg Hehe konge. Blir nok å bruke noen sett selv Overraska hvor lett den faktisk spinner
Steffen.S Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Nå skal alt være klart for banekjøring i morgen. Dekk og alt er på plass
Glenn-Andre Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Hvordan gikk banekjøringa ? Lett spinner den i hvertfall, rimelig sprek til å være så gammel også. Klarte 3.gir sidelengs rundt langsvingen på Rudskogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå