DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 nope , men har ein del kompiser som skal innover og sjå
Springsteen Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Alltid der ja.. I år som i fjor stilles det boble her fra huset
sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 kommer ikke med bimmern springsteen ? Hadde vært arti å få til en rekke med bimmere nede i garasjen
Springsteen Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Nei liker meg ikkje i "rotegarasjen" Samles så mye krimskrams der inne Nei altså, blir nok å finne på lagunen allerede 0730 i morgen, for å hjelpe til å klargjøre med vw-luftavkjølt.. Stem gjerne på Superbeetle's: Bmw-farge, så det burde jo hjelpe
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 yes! Parkeringshuset er for fjortiser som er opptatt av store anlegg og strobelys...
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Hvor er dette og kommer det mange? Er på parkeringsområdet til Lagunen Storsenter, motorklubbene i Bergen arrangerer dette hvert år på kristihimmelfartsdag.. Vil tro det er det største motorarrangementet som skjer på vestlandet i løpet av året. og ja, husk å stem på fineste luftkjølte vw! Det vil bli stjerne i margen på forumet
sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 yes! Parkeringshuset er for fjortiser som er opptatt av store anlegg og strobelys... Jeg skal stemme på deg hehe Hvor skal man "parkere" hvis ikke parkeringshuset da? har jo ikke noe valg uansett. BMWCCN har bare 10plasser eller noe, og de er alle opptatt regner jeg med.
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 yes! Parkeringshuset er for fjortiser som er opptatt av store anlegg og strobelys... Jeg skal stemme på deg hehe Hvor skal man "parkere" hvis ikke parkeringshuset da? har jo ikke noe valg uansett. BMWCCN har bare 10plasser eller noe, og de er alle opptatt regner jeg med. Sant det, er egentlig utrolig irriterende! Men det er mange som ødelegger for de andre inne i parkeringshuset syntes jeg. Masse strilete biler etc.. Du vet sikkert hva jeg mener om du har vært der Edit: men også mye bra, skulle bare vært bedre organisert eller noe..
sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 yes! Parkeringshuset er for fjortiser som er opptatt av store anlegg og strobelys... Jeg skal stemme på deg hehe Hvor skal man "parkere" hvis ikke parkeringshuset da? har jo ikke noe valg uansett. BMWCCN har bare 10plasser eller noe, og de er alle opptatt regner jeg med. Sant det, er egentlig utrolig irriterende! Men det er mange som ødelegger for de andre inne i parkeringshuset syntes jeg. Masse strilete biler etc.. Du vet sikkert hva jeg mener om du har vært der Ja, har ikke noe valg. Men ccn klubben får angre i morgen når de ser bilen min, hehe Ja er masse skrot i garasja, men også veldig mange gjennomførte biler. Har vært på vårmønstringa 2år på rad no, men blir å parkere bilen der for første gang
sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Jeg skal iallefall se etter den Ja er bare å hilse hvis du finner meg ved bilen Tøff den bobla di. sjefen min har en boble også, med porshe motor. Kansje du kjenner til den, enda bedre enn meg også kansje. Har aldri sett den før, han har så mange biler. hehe
Superbeetle Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Jeg skal iallefall se etter den Ja er bare å hilse hvis du finner meg ved bilen Tøff den bobla di. sjefen min har en boble også, med porshe motor. Kansje du kjenner til den, enda bedre enn meg også kansje. Har aldri sett den før, han har så mange biler. hehe hmm...Har du noe mer info? "boble med porschemotor" er jo ganske populært..! Sannheten er vel egentlig at det krever mye ombygging for å tilpasse en hvilket som helst porschemotor til å passe baki vw´en.. Men det er jo mange som bygger T1 motorer(boble) på opptil gjerne 2.3l og eller T4(buss) motorer på kanskje 2.8liter, dette blir jo en slags "porsche motor" både i effekt og yttelse, selv om det egentlig ikke er det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå