bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Nessj. De kan du bare ta, har nok rot liggende i bua som ikke blir brukt til noe. De hadde nok blitt kastet etterhvert uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hehe, blir som regel det :b Men hvis du vil ha noe for de, så bare kom med det Liker ikke å bare "ta" ting fra andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Da har bilen rullet sin første tur etter ulykken, og det gikk jo greit Helt til det begynte å komme røyk fra motorrommet .. Radiator er sprukket .. Har bestilt ny, men får ikke den før på tirsdag :S Noen her som har en i GOD stand? Henter med en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Slik ser den ut pdd. Usikker på om jeg skal bytte til sotede tåkelys? Noen som har noe meninger om dette? Evt. hva jeg kan gjøre for å få den litt penere? Blir sorte nyrer, litt mørke felger fra GS og xenon i nær-, fjern- og tåkelys til uka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Slik ser den ut pdd. Usikker på om jeg skal bytte til sotede tåkelys? Noen som har noe meninger om dette? Evt. hva jeg kan gjøre for å få den litt penere? Blir sorte nyrer, litt mørke felger fra GS og xenon i nær-, fjern- og tåkelys til uka:) Edit: Ble en liten dobbelpost der, men la gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Da står bilen endelig i garasjen Skal knipse noen bilder i løpet av uka! Det er noe småfiks igjen, som å rette kanalen på førersiden, bytte panserlås / wire, montere sideskjørt og bytte bremseklosser, samt demper på høyre siden! Bilen er fullt kjørbar, og vel så det! Endelig, er vel det rette ordet å bruke, etter 6 mnd. ventetid^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå