passit Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Tenkte å bytte ut kasett spilleren ,med en spiller m/skjerm,som er laget for e46. Så lurte egentlig på om noen andre har bytta ut spilleren med en spiller m.skjerm?Og hvordan det ble? Her er spilleren jeg tenkte å sette inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmy Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hvor fant du den spilleren? Vurderer å skifte i min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hva heter den? Jeg er også ute etter noe mer moderne ICE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21350096 de selger spiller. husker ikke hvem som lager den men jeg sende mail å spurte men fant ikke mye info. den har 2 volt lyd utganger mens dynavin spiller som det står mye om på nette har bare 1 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passit Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Driver med litt import,så får den får rundt ca 5000 ,bare å si ifra så kan jeg skaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 her ser du korleis dynavinen blir i bilen http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=740310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 var mye penere den du kunne importere da.. men vilken farge er det på lyset i knappene..?? samme som org BMW?? skal gjøre dette selv.. men har ventet på den nyoppdaterte dynavin spillern hvilken spiller er det på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 den som passit har lagt ut er ein replica av dynavin sin, har ikkje funne eller hørt så masse om den enda eller funne bilder av den plassert og prøvd i bil. men dynavinen har samme belysning på knappene som org bmw. i følge euro-spec så var den neste forsendinga i fra dynavin forsinka til slutten av mai pga dynavin skal fikse opp i bleeden i fra radioen, pluss eit par små ting til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passit Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Lyset på knappene er orange eller samme farge som de andre lysene på dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå