bimmian Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Hei! Jeg trenger tips til hvordan jeg kan ta ut hatthyllen i bilen min. Jeg har sett litt på den, og det går ikke å legge ned seter. Hvordan skal jeg få den ut. ?
Lars89 Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Her er en diy for coupe ihvertfall. Seteryggen er det bare å dra rett av (sitter godt) http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=516563
Lars89 Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Ta tak på oppe på en av sidene og dra mot fronten av bilen. Gjenta på andre siden. Tror også det må løftes litt opp for å få det ut. Samme prinsippet som seteputa, men klipsa sitter hardere
bimmian Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 For di av dere som lurer på hvordan man skal ta ut hatthyllen i en e46 så må sitteputen løsnes, dras opp i forkant om jeg ikke husker feil. sete ryggen dras av lik som den over beskriver, men dere får den ikke ut føn nakkestøttten i midetn er tatt av, den låser seteryggen på en måte.
fjeldal Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Du må først av med setene, så ryggen, på den måten som beskrevet over. så må du ta av klipsene som holder nakkestøttene og ta disse av. ut med høytalerne og sannsynligvis dekslene som går ned på sida av bakruta. Gjorde det nettopp på min bil da jeg skulle legge solfilm. Er ikke noe problem
spritmannen91 Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Hei ossen får jeg av nakkestøttene til min E46 sedan? De sitter helt fast. Skal sote ruta nå så svar snarest helst takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå