janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Innsatsen finner du her: http://schmiedmann.no/3_serie/E36/utsty ... .htm#12109 Godt mulig du har sett den i Sarpsborg, men jeg henta den i nærheten av Hønefoss:) jupp carlhaakon, må nok valse! * blei litt mange poster gitt, bilder av diffusoren med lakk kommer ikveld regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 oki, takk! Venter på bilder. går det ikke ann og betale postoppkrav hos dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Vet ikke. Hentet det på butikken i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Prøvde forresten å lakke litt igår, men må ha finere papir for at det skal bli bra:) har kjøpt det idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Sånn, da var'n lakkert(dårlige bilder). Ble ikke helt fornøyd fordi jeg gikk tom for lakk, så fikk ikke tatt 2 strøk:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Da var 97mod grill bestilt, etter den lille ulykka jeg nevnte tidligere. Finner grillen her: http://schmiedmann.no/3_serie/E36/utsty ... 3.htm#9556 Regner også med at stussen kommer til neste uke så da blir det nye bilder med diffusoren og ny stuss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Om du er ute etter billig senkesett og ikke helt veit vilke høyde finnes det endel billige justerbare sett. Polardego her på forumet selger TaTechnix til laaave priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Om du er ute etter billig senkesett og ikke helt veit vilke høyde finnes det endel billige justerbare sett. Polardego her på forumet selger TaTechnix til laaave priser Hvor lav pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Om du er ute etter billig senkesett og ikke helt veit vilke høyde finnes det endel billige justerbare sett. Polardego her på forumet selger TaTechnix til laaave priser Hvor lav pris? Send han en pm eller se i annonsa hans. Jeg gav selv 3800 for rundt ett år siden og mener det finnes enda billigere alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Okey, er fortsatt rimelig blakk + at bilen trenger nye bremseklosser og ny starter. Så etter jeg har kjøpt disse tinga blire senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Okey, er fortsatt rimelig blakk + at bilen trenger nye bremseklosser og ny starter. Så etter jeg har kjøpt disse tinga blire senk:) Starter er veldig gøy å bytte på en 318is! Er jævlig trangt! Hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hehe, samme førstebil som meg du! Denne hadde blitt ganske rå med m-front vil jeg tro, men prioriter det mest nødvendige først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Jupp, tenkte jeg skulle lage en prosjekttråd etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå