///M Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hadde noen problemer med bilen, fikk tatt diagnose, måtte bytte lambda og lmm. Den er blitt litt bedre men ikke helt, jeg har fortsatt det samme problemet som jeg hadde før ved kaldstart. Man hører den ikke går riktig og jevnt og ved kjøring under kaldstart tar den ikke ordentlig gass respons, nesten som om den prøver å stoppe, hva skal jeg gjøre her, kan føles noen ganger at den ikke drar optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Motortempføler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Motortempføler? hmm kan du vise meg hvilken del det er hos gs? takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Nr 9: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 Men må måle den ut, Ohme den og se om den åpner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hmm da får vi prøve dette da, stikker innom gs på tirsdag og henter det, får kanskje montert det samme dag å. men etter at jeg bytta lambda har jeg ikke tatt diagnose, må man gjøre dette for å slette noen feilkoder etter lambda skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Lønner seg å slette feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Lønner seg å slette feilkoder. da var jeg ute med diagnose apparatet, vet du hvilken kode det er for lambdaen da? er første gang jeg bruker et, er en carsoft 6,5.. ser at den har en live data funksjon, hvordan bruker man den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Da har jeg bytta den følern, får se hvordan den blir på kaldstart imorgen Så at det var en annen føler der, hva er den til, den har blå topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Ja.. Problemet er der ennå, så det var ikke motortempfølern noen som har peiling på hva det kan være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 luftmengdemåler? benipumpe? plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 har jo byttet, lambda, lmm, motortempføler. må bare skrive igjen at dette problemet oppstår kun ved kaldstart og varer i 5-6min, og etter det er den stille som bare det på tomgang og drar optimalt også. noen som så den siste tegningen, hvilken føler er det der jeg har merka med ring rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 2 tempfølere. Ene går til motorstyring, den andre til instrumentpanel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå