Joakim_fug Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Hvis jeg kjører litt hardt så kan det lukte ganske så mye bensin inne i bilen!? hvorfor det? hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Bensinlekkasje som regel.. Trenger ikke mange dråpene før det lukter ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 er nok lekasje på orginale bensinrør pga rust. skift ut med 8mm kobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Se etter rustne bensin-rør bak under bilen, og evt. bytt Rør kan lett kjøpes på Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Ifølge biltemakatalogen lagfører de ikke 8mm kobberrør der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Koed.no har bremse rør sett, som er ferdig flenset med nippel på, til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 eventuelt ta en titt innom et lokalt og billig verksted. fikk fikset mitt problem for 300-400 kr. Brukte gummislange. Fungerte like fint. Kunne gjort dette selv om jeg hadde verktøyet til å kappe rørene. Gummislangen kostet ikke mer enn toppen 40 kr uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 sejkk gummislangene i motor rommet du, der hadde jeg lekasje, morkne og sprukkne slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå