opeth84 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 pris på dette? er interessert trenger man noe ellers for å bruke desse i standard E39 1998 modell?
snes Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Hei! Lyktene har stått på 97 modell 523 så jeg regner med at de passer din uten problem. Har forresten kvittering liggende. Nypris på disse var faktisk over 4000,-(Slatlem Kristiansund) men regner med at en pris rundt 1000,- er grei? snes
opeth84 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 mulig å komme deg i møte i Molde sentrum? Når jeg alikevel skal den veien,tenkte jeg. da kan jeg også få sjekket om de passer til min bil, slik at jeg er sikker på at det ikke blir noe jeg ikke kan bruke.
snes Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Beklager at tråden har gått litt i "glemmeboka". Besvart litt PM her nå. Har ingen planer om tur til Molde egentlig, enklere å møtes andre veien da isåfall. Vikebukt-Tresfjord-Vestnes.
opeth84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Beklager at tråden har gått litt i "glemmeboka". Besvart litt PM her nå. Har ingen planer om tur til Molde egentlig, enklere å møtes andre veien da isåfall. Vikebukt-Tresfjord-Vestnes. vestnes funker også når passer det for deg å møtes i så fall?
snes Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 RaumaRock her i helga men kanskje søndag om det blir drittvær?!
opeth84 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 RaumaRock her i helga men kanskje søndag om det blir drittvær?! de på jobben trengte meg på lørdag(fridagen min), så det passer nok ikke da,uheldigvis.
opeth84 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Med andre ord, du har fri søndag?! reiste hjem igjen. De to her inne som skulle selge meg interiør, svarer ikke. Så såg ikke poeng i å være alene hjemme i Ålesund til jeg skal på jobb igjen på mandag. Du får si ifra når det passer for deg da. Mulig jeg kan på mandag eller tirsdag, siden jeg begynner tidlig på jobb.
snes Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Hei Ingen som har kjøpt lyktene enda. Bud nå er vel 1000 + frakt. Ser helst at de blir hentet eller at vi event. møtes. Kan vel si det sånn at de går til førstemann med en høvding i hånda... snes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå