Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Ikke noe som har ødelagt bilen, kan fort byttes, så er det jo en smak og behag ting.Men leppen, de gule lyktene og blinklysene i mine øyne. Gratulerer forresten, det er en deilig bil. Blå fargen og interiøret matcher perfekt. Treverket kunne kanskje vært byttet ut med fordel. Her er ett bilde fra da Bjørn hadde den. Okei Liggner unektelig på den bilen ja...importert 2007? Treverket innvendig hadde fått sprekker, så det er nå fikset og lakkert i samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Bilen er allerede solgt vidre til en kammerat Litt av grunnen til at det ble gule lykter og carbonleppe, er fordi det går 1 stk M3 og 2 stk 325 i nærheten som har samme farge og felger. Derfor ville jeg gjøre litt ekstra ut av det for at den skulle skille seg ut Det er ikke gjort noe med bilen som ikke kan forandres på, og leppen foran er AC-Schnitzer så derfor satte jeg på den for å få en litt annen front og fordi det var en del andre AC-Scnitzer ting på bilen fra før Skjønner godt at ikke alle er helt med på den Gule lykter opplegge, men må få si det ser meget mye bedre ut i virkeligheten enn det som kom frem på bilde Bilen er solgt til fordel for neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 gule lykter er pent det vurderer det på min selv, svart e36 men neste prosjekt? pleas tell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Syns den så veldig bra ut jeg, og gule lykter på blå bil er aldri feil Grattis med nok et pent bygg, gleder meg til neste. Teaser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk takk Hehe....ingen Teaser enda, da prosjektet ikke er i boks enda, men det det ser ut til er at det denne gangen kan bli en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 altid tøff med ny vri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Da er nytt prosjekt på plass....2003 mod E46 330D med det meste av utstyr Utstyrsliste: Chassinummer WBAER91060KG83020 Typkod ER91 Typ 330D (EUR) E-modellserie E46 (4FL) Serie 3 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor M57 Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 135 Motor HECK Växellåda AUT Färg BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Stoldynor STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Produktionsdatum 2002-10-17 S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatväxel S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S338A M SPORTS PACKAGE II M Sportpaket II S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN Klimat komfort vindruta S403A GLAS ROOF, ELECTRIC glastak elektr. S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Innerbackspegel med nedbländn.autom S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Svankstöd förare och frams.passagerare S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S601A TV FUNCTION TV-funktion S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS CD-växlare för 6 skivor S674A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON HiFi-system Harman Kardon S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Sportratt multifunktionell S716A M AERODYNAMICS PACKAGE II Aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S772A INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE Interiörlister Alu Black Cube S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Innertak antraciet antracit S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita S788A M LT/ALY WHEELS BMW LM hjul Individual L801A GERMANY VERSION LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S818A MAIN BATTERY SWITCH Huvudkontakt batteri S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Konservering av karosseri P972A COMFORT PACKAGE Paket Komfort P981A COMFORT PLUS PACKAGE Comfort Plus-paket S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Eldriven foensterhiss fram/bak S473A ARMREST, FRONT Armstöd fram S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S550A ON-BOARD COMPUTER Bordcomputer S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Det har vi gamle bilen ja Ja, M3n var en bil jeg hentet selv i Stuttgart i 07. Utrolig flott bil som jeg tør si at er den beste og fineste BMW jeg har eid, men valgte å selge den pga. 20mil jobbvei hver dag. Jeg syns den kledde de gule lyktene godt. Passet mot avuslå fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Det har vi gamle bilen ja Ja, M3n var en bil jeg hentet selv i Stuttgart i 07. Utrolig flott bil som jeg tør si at er den beste og fineste BMW jeg har eid, men valgte å selge den pga. 20mil jobbvei hver dag. Jeg syns den kledde de gule lyktene godt. Passet mot avuslå fargen.. Ble sjokkert over hvor bra bilen var ja....utrolig bra vedlikeholdt Nye eier er ihvertfall veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå