RogE36R Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Har nettopp kjøpt meg en ombygd M3 med s50b30, Er det normalt at disse går litt over normalen på temperatur når man ståren god stund på tomgang og det er ganske varmt ute? Eller er dette et veldig dårlig tegn? Alle svar mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Hvis det er elektisk vifte på den med BMW føler i radiator så skal slår den inn på 91 og 99 grader. På min E30M3 med S50 i så starter viften på det laveste hastigheten når temp nåla er litt over rett opp og starter full hastighet når den er litt før den hvite streken mellom rett opp og rød felt. Under kjøring så ligger nåla på den hvite streken før rett opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Okey, litt usikker på det med føleren, men det jeg opplevde var at den begynte å gå bort mot den hvite streken før rød, når jeg stod en liten stund på tomgang (varmt ute) Mens når jeg kjørte gikk den ned mot rett opp igjen... I mitt hode er alt over rett opp nervøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå