leif harald Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Skal selge karossoriet mitt uten motor grunnet husbygging. Kan byttes i billigere e30 med skilt Motoren kan leveres med skilt og ferdig lakka i diamantsvart metallic. motorrommet er nylakka i den fargen. Motoren blir ikke tatt ut før september men vil bare lufte salget siden det ikke er hver dag folk kjøper biler i denne prisklassen med så mye deler uten motor. så slipper jeg å høre: å hadde du hatt den til salgs får 2 månder siden hadde jeg kjøpt den Pris: 89 000 Litt om bilen: 1990 mod orginalt mtech2 sort skinninteriør eletriske ruter takluke sentrallås orginalt tona ruter porsche bremser forran og bak (300 og 294mm skiver) Hartge 9,5 og 10,5x16" FK nye coilovers med justerbar høyde og hardhet 325 diff og mellomaksling 325 eksos og bremser kan også medfølge Så å si alt rust er tatt. nye hjulbuer bak, skjermer forran, bakplate, bagasjeluke ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 uten avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 ja, skilt kommer på 10-20 000. billig mtech2 med gromme felger, bremser osv vis man har motor fra før om man ser det på den måten. alt er klart til og klaske oppi feks m20b25 som sto i denne orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 hvor mye for ferdiglakka bil med skilt og felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 120 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Konge! her har man mulighet til og skaffe seg Yber Tech2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Mye gromdeler som bremser, felger, interiør, ekstrautstyr, coilovers, diff, masse nye karossorideler og ikke minst orginal mtech2 bil. Bra utgangspunkt vil jeg påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 har ikke mulighet til å selge tidligere? og evt med orginalmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 har ikke mulighet til å selge tidligere? og evt med orginalmotor? joda når tenker du på da? Er en som heter roaldJ eller noe innpå her som er fra der jeg bor som skal selge en 2,5 som du kan hente med det samme jeg har radiator, hjerne, mellomaksling+++++ så det er bare å hive den i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 i nærmeste framtid Bor i trøndelag så er et godt stykke å kjøre med henger for å hente.. Vært greit om det har vært mulig å kjøre den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 i nærmeste framtid Bor i trøndelag så er et godt stykke å kjøre med henger for å hente.. Vært greit om det har vært mulig å kjøre den.. nei det må nokk være henger desverre. men jeg kunne jo kjøpt å henta motor for deg om du ville hatt med den m20b25en. hadde jo gått ann å møtt deg i bergen også da om det er bedre eller du kjører kansje via oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 tror oslo hadde vært bedre.. Men får du evt skilt på bilen før salg da? Er det gjort noe endringer på bilen med elnett osv? eller er det orginalt slik at m20'n er plug and play? Hvilket interiør følger med? ser det på bildene ligger til salg.. Har utrolig lyst på denne bilen siden e30 m-tech 2 har vært drømmebilen i mange år, men må ta en prat med banken før noe blir bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 er ikke skilt på men det kan du fikse selv når du vil ha det, alt er fiksa bare å betale avgiften. har vært på BT på teknisk kontroll/førstegangsregistrerings kontroll. Skinninteriøret følger med. har m20b25 komplett eksosanlegg også. å masse dempere og fjører osv. monterte splitternye FK kønigsport coilovers i dag med justerbar høyde og hardhet. MASSE gromdeler Orginal mtech2 ja med masse ekstra utstyr, sentrallås, kjørecomputer, servo, elstriske ruter, taklke ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 kan du sende flere bilder på pm? men er den ferdig lakka nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Den er ikke lakka nei. eller hele bilen er jo lakka, men rundt hjulbuene er det sveist så er ikke lakka der noe mer en sprayboks. åsså er framskjerene nye så de er ikke lakka. Kan sende mer bilder på PM ja i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå