Gå til innhold

E30 325 Mtech2. Porsche bremsesr, felger osv.


 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge karossoriet mitt uten motor grunnet husbygging.

Kan byttes i billigere e30 med skilt

Motoren kan leveres med skilt og ferdig lakka i diamantsvart metallic. motorrommet er nylakka i den fargen.

Motoren blir ikke tatt ut før september men vil bare lufte salget siden det ikke er hver dag folk kjøper biler i denne prisklassen med så mye deler uten motor. så slipper jeg å høre: å hadde du hatt den til salgs får 2 månder siden hadde jeg kjøpt den :P

Pris: 89 000

Litt om bilen:

1990 mod orginalt mtech2

sort skinninteriør

eletriske ruter

takluke

sentrallås

orginalt tona ruter

porsche bremser forran og bak (300 og 294mm skiver)

Hartge 9,5 og 10,5x16"

FK nye coilovers med justerbar høyde og hardhet

325 diff og mellomaksling

325 eksos og bremser kan også medfølge

Så å si alt rust er tatt. nye hjulbuer bak, skjermer forran, bakplate, bagasjeluke ++

IMG_0008-2.jpg

IMG_0169-1.jpg

IMG_0101-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke mulighet til å selge tidligere? og evt med orginalmotor?

joda når tenker du på da? Er en som heter roaldJ eller noe innpå her som er fra der jeg bor som skal selge en 2,5 som du kan hente med det samme ;) jeg har radiator, hjerne, mellomaksling+++++ så det er bare å hive den i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i nærmeste framtid :P

Bor i trøndelag så er et godt stykke å kjøre med henger for å hente.. Vært greit om det har vært mulig å kjøre den..

nei det må nokk være henger desverre. men jeg kunne jo kjøpt å henta motor for deg om du ville hatt med den m20b25en.

hadde jo gått ann å møtt deg i bergen også da om det er bedre eller du kjører kansje via oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror oslo hadde vært bedre.. Men får du evt skilt på bilen før salg da? Er det gjort noe endringer på bilen med elnett osv? eller er det orginalt slik at m20'n er plug and play?

Hvilket interiør følger med? ser det på bildene ligger til salg..

Har utrolig lyst på denne bilen siden e30 m-tech 2 har vært drømmebilen i mange år, men må ta en prat med banken før noe blir bestemt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke skilt på men det kan du fikse selv når du vil ha det, alt er fiksa bare å betale avgiften. har vært på BT på teknisk kontroll/førstegangsregistrerings kontroll.

Skinninteriøret følger med. har m20b25 komplett eksosanlegg også. å masse dempere og fjører osv. monterte splitternye FK kønigsport coilovers i dag med justerbar høyde og hardhet. MASSE gromdeler

Orginal mtech2 ja med masse ekstra utstyr, sentrallås, kjørecomputer, servo, elstriske ruter, taklke ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...