boost Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 hei. lurer ¨på hva slags firma dere har valgt for å få lagt på solfilm på bilene deres. om dere er fornøyd med jobben, tidsforbruk, støv, garantier, hva slags film er brukt. om di tok ut ruter ++ eg har lagt ein del solfilm men vil på nytt kurs igjen no når eg ska lage firma. so vil reise igjen på eit nytt kurs for å bli ein mykje bedre solfilm legger. so eg vil prøve å få eit kurs der det er mest fornøyde kunder for å få eit godt rykte. er veldig greitt å ha når ein starter opp nytt firma på ein liten plass:)
stigln Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Jeg brukte riis bilglass til min E61, jeg ble meget fornøyd. Om de hadde ute rutene vet jeg ikke,men det vil jeg tro. Jeg har brukt de før til 2 av mine gamle biler og fikk samme resultatet på de som på BMW`en STRØKENT
espulus Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Riis her også! Veldig fornøyd med de. De tok ut rutene på min.
boost Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 er jo mykje meir arbeid om ein ska ta ut rutene da.. mye betalte du?
espulus Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Men så blir det penere å se på Betalte 1000kr for rutene bak. 4 stk. De skulle ha 1500kr for å sote bakruta, samt rutene på framdørene:) Det synes jeg er billig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå