Gå til innhold

Brenne navi dvd fra iso fil


Anbefalte innlegg

Hei jeg har lastet ned 2010 versjonen av kart til min E81 men den filen er i iso format, så hvordan

gjør jeg det for å få brent denne ut på en dvd som spilleren i bilen leser, jeg har lastet ned en iso

burner men den platen jeg brente ut ville spilleren ikke lese, noen som kan hjelpe her ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes lett ut det der, men det har jeg nå gjort 7 ganger med samme resultat :( så det gikk ikke denne gangen heller, får bare beskjed om at platen ikke kan leses :-) Så nå gir jeg en god dag i hele greiene, får heller kjøre litt utenfor allfarvei enkelte ganger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det samme med min E61. Må evt oppgradere navi systemet. Det er en fil. Denne kan finnes hvis du google litt i usa. Der er det vanlig.

Download bare ferdig iso fil og deretter brenn oppdatering og kart fil på samme side.

Plug and play.

Men en dårlig dvd eller dobbel dvd kan purre opp alt, det må brennes så sakte som mulig.......ellers greier den ikke å lese filen etterpå. Som sagt over CdBurnXP er genialt. Brukt den alle de 3 gangene jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Ooops beklager. Der tok jeg visst munnen for full. Firmware til E60 må oppgraderes på verksted, Øyvind hadde helt rett...det var E65/E66 man kunne gjøre det på selv. Sorry. :oops:

Det er fort gjort.

Bare godt å fra be/av- kreftet slike ting.

Om man kan gjøre det selv. Jeg hadde ikke peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...