Stian708 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld Er fra korsvegen 4 mil sør for trondheim. men har verksted der og er på bilbyen ganske så ofte
Stian708 Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Høres bra ut og bilen ser bra ut slik den er!Støtter å ikke bytte bakfanger men å bytte fram/baklykter mvh a legger ved ett av min med 9,5 bak og endel senk mye som er fint på disse! Hvilke lykter mener du passer da? vis meg gjerne bilder
Stian708 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Her har det ikke skjedd noe med bilen. bortsett fra å ha slitt ut et par sett med dekk i sommer. bilen har gått ca 14000km og det er en behagelig bil. storfornøyd med den. la den ut for salg for en tid tilbake for fant ut jeg trengte en større bil. Men den er ikke solgt så nå frister det å gjøre litt med den. Må skifte de bakerste foringene på bærebruene fremme. Hvor er de å få tak i billigst?
Stian708 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Noen bilder etter jeg senket litt mer foran.
bmwkizn Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld Er fra korsvegen 4 mil sør for trondheim. men har verksted der og er på bilbyen ganske så ofte Ok. Vet godt hvor Korsvegen er. Bodde der selv i ca 18 mnd,er for mange år siden Flytta vel derfra i 94 tenker jeg Men var sikkert din bil jeg så ja. Utrolig pen cab
Stian708 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld Er fra korsvegen 4 mil sør for trondheim. men har verksted der og er på bilbyen ganske så ofte Ok. Vet godt hvor Korsvegen er. Bodde der selv i ca 18 mnd,er for mange år siden Flytta vel derfra i 94 tenker jeg Men var sikkert din bil jeg så ja. Utrolig pen cab Ja synes den er pen selv å. selv om den trenger et strøk lakk. Men takk alikevell Så du har bodd her da ja. Hvor på korsvegen bodde du da?
Stian708 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Da har det ordnet seg med garasjeplass for meg. Så i vinter blir bilen stående å få mye kos. Som blant annet ny lakk, stor stereo og nye hjul. Kom gjerne med felgforslag. Skal være bredt og hjulbuene skal valses.
Stian708 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 Nå er den satt unna for vintern å ny bil blir kjøpt neste uke. En 03mod 318 Touring.
MagnusHN Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 fin cruise bil dette! si ifra om du skal selge m3 bakfangeren da kan være interresert i den
Stian708 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 fin cruise bil dette! si ifra om du skal selge m3 bakfangeren da kan være interresert i den Bakfanger å felger er til salgs.
Spiff Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 her har du jo m3 bakfanger da, finere bnakfanger får du ikke til den her!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Heey, gammelbilen til naboen min dette, før den gikk oppover til trøndelag Gratulerer!
Stian708 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 her har du jo m3 bakfanger da, finere bnakfanger får du ikke til den her! Fangeren er grei den men skal ha rieger infinity hekk. Synes den er finere. Hadde vært kjedlig om alle hadde lik smak å
Stian708 Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Heey, gammelbilen til naboen min dette, før den gikk oppover til trøndelag Gratulerer! Takker . Gobil dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå