Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld :)

Er fra korsvegen 4 mil sør for trondheim. men har verksted der og er på bilbyen ganske så ofte :)

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Høres bra ut og bilen ser bra ut slik den er!

Støtter å ikke bytte bakfanger men å bytte fram/baklykter :)

mvh a

legger ved ett av min med 9,5 bak og endel senk :) mye som er fint på disse!

q3rw6o6qcqsht87n8xax_thumb.jpg

Hvilke lykter mener du passer da? :) vis meg gjerne bilder

• 2 months later...
Skrevet

Her har det ikke skjedd noe med bilen. bortsett fra å ha slitt ut et par sett med dekk i sommer. bilen har gått ca 14000km og det er en behagelig bil. storfornøyd med den. la den ut for salg for en tid tilbake for fant ut jeg trengte en større bil. Men den er ikke solgt så nå frister det å gjøre litt med den.

Må skifte de bakerste foringene på bærebruene fremme. Hvor er de å få tak i billigst?

• 3 weeks later...
Skrevet
Skikkelig pen bil. Er du fra Trondheim? mener at jeg så den der på bilby,n igår kveld :)

Er fra korsvegen 4 mil sør for trondheim. men har verksted der og er på bilbyen ganske så ofte :)

Ok. Vet godt hvor Korsvegen er. Bodde der selv i ca 18 mnd,er for mange år siden :) Flytta vel derfra i 94 tenker jeg ;) Men var sikkert din bil jeg så ja. Utrolig pen cab :)

Skrevet

Ok. Vet godt hvor Korsvegen er. Bodde der selv i ca 18 mnd,er for mange år siden :) Flytta vel derfra i 94 tenker jeg ;) Men var sikkert din bil jeg så ja. Utrolig pen cab :)

Ja synes den er pen selv å. selv om den trenger et strøk lakk. Men takk alikevell :)

Så du har bodd her da ja. Hvor på korsvegen bodde du da?

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har det ordnet seg med garasjeplass for meg. Så i vinter blir bilen stående å få mye kos. Som blant annet ny lakk, stor stereo og nye hjul. Kom gjerne med felgforslag. Skal være bredt og hjulbuene skal valses. :)

• 3 weeks later...
Skrevet
her har du jo m3 bakfanger da, finere bnakfanger får du ikke til den her!

Fangeren er grei den men skal ha rieger infinity hekk. Synes den er finere. Hadde vært kjedlig om alle hadde lik smak å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...