Bulle Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Automatkassa i E34 funker alltid fint når bilen er kald. Har den stått litt, men fortsatt er varm, så slurer bilen seg så vidt i gang. Meldingene veksler mellom feil, normalangivelse og ingen angivelse. Også når alt er "normalt" hender det at enkelte punkter i displayet (punktene som danner "E D" og andre meldinger for girstatus) slukner, og displayet blir etter hvert bare sort, eller viser deler av bokstavene. Noen ganger blir noen deler av bokstavene (noen av punktene som danner bokstaven) svakere. Når det skjer så krangler kassa igjen ganske snart. Og jeg hører gjerne noen raske klikkelyder fra området rundt hanskerommet. Det må da være andre på dette forumet som har slitt med det samme? Men uansett hvordan jeg søker så klarer jeg ikke å finne tak i dem. Noen som kan hjelpe meg i retning av dem? Enten med et navn eller gode søkekriterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Styreenheten til kassa ligger bak hanskerom. kanskje ta ut hanskerom og finne ut hvor klikkelyden kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå