Glenno Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Artig lesning dette Stramvaier. Vi må ta en grill og øl snart, så vi får jekka deg litt ned etter dette, ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Sett! Utrolig strøken og deilig bil. Drømmen det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Glenno: Er klar for noen øl og litt grilling på terrassen til HW jeg, han lovet jo i høst at det skulle blir grilling hos han så fort snøen gikk, og sist jeg sjekket i snøen å Bråtabakken for en god stund siden nå, Hehe Clerion: Takker så mye for det.... Ja den begynner vel å nærme seg strøken nå synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Glenno: Er klar for noen øl og litt grilling på terrassen til HW jeg, han lovet jo i høst at det skulle blir grilling hos han så fort snøen gikk, og sist jeg sjekket i snøen å Bråtabakken for en god stund siden nå, Hehe. Ja, når passer det herren??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hmmm.. Må se litt igjennom boka om jeg finner en ledig helg Er så utrolig opptatt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Da kan du ikke slenge skylda over på meg vettu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Jo for da snøen gikk hadde jeg veldig god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Det snødde på lampeland og Kongsberg igår:http://laagendalsposten.no/nyheter/se-bildene-fra-snoveret-1.5313674 , så da har du vel god tid? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Det er ikke Bråtabakken. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Der skinner jo alltid solen. Om det ikke er kvadraten til HW da, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Sola til HW skinner alltid den uansett åssen vær det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Du må anlegge fullmåne HW for da har du både sol og måne hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå