SlimG Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Jeg har endel (~ lakksår fra steinsprut i tillegg til endel (~3) små rustbobler på min '95 E36 328 Coupé i original arktissilber metallic. Hvilken billakkerer på vestlandet bør jeg gå til for å få et perfekt resultat? Hvor mye må jeg regne med å måtte legge ut? Hva vil en evt. hellakkering i samme farge på de ytre flatene koste?
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Hvor lang er en tau? Tauet er 14,97 meter - jeg målte nettopp. Bare hyggelig å kunne hjelpe. Jeg må også tilføye at jeg er mektig provosert - jeg betalte virkelig for fulle 15 meter! Til trådstarter vil jeg bemerke at Vestlandet er langt, og det er grådig langt fra Jæren til Romsdal. Dersom du selv bor i Hardanger kan det ofte være bedre å vurdere en lakkerer på den andre siden av fjellet framfor å reise nord- eller sørover på Vestlandet.
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 har ein privatperson på tysnes (øy utfor bergen) som er utrolig flink, billig og veldig nøyen på at arbeidet blir bra. Ellers så er det fleire firma i bergen som er dyktige, har hørt ein del bra om karrosori avd på jæger kokstad
Arotished Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Hehe, takk for svar Min poeng var bare at det å spør hvor mye det koster å få bilen lakkert er som å spør hvor lang en tau er. Det du gjør, du forhører deg med verksted/privatpersoner som lakkerer å får en pris av dem så sammenligner de prisene Men tips til hvem som lakkerer uten å ta 1200-1500kr timen og hvem du kanskje bør styre unna er et greit spm å spør om her inne. Lykke til. Er i samme situasjon selv, skal få min bil hel-lakkert
Hankook Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Har en kompis som er selvstendig næringsdrivende som lakkerer,han er meget dyktig. "E.N. lakk", ligger på Randaberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå