Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel (~8) lakksår fra steinsprut i tillegg til endel (~3) små rustbobler på min '95 E36 328 Coupé i original arktissilber metallic.

Hvilken billakkerer på vestlandet bør jeg gå til for å få et perfekt resultat?

Hvor mye må jeg regne med å måtte legge ut?

Hva vil en evt. hellakkering i samme farge på de ytre flatene koste?

Skrevet
Hvor lang er en tau?

Tauet er 14,97 meter - jeg målte nettopp. Bare hyggelig å kunne hjelpe. :)

Jeg må også tilføye at jeg er mektig provosert - jeg betalte virkelig for fulle 15 meter!

Til trådstarter vil jeg bemerke at Vestlandet er langt, og det er grådig langt fra Jæren til Romsdal. Dersom du selv bor i Hardanger kan det ofte være bedre å vurdere en lakkerer på den andre siden av fjellet framfor å reise nord- eller sørover på Vestlandet. :)

Skrevet

har ein privatperson på tysnes (øy utfor bergen) som er utrolig flink, billig og veldig nøyen på at arbeidet blir bra.

Ellers så er det fleire firma i bergen som er dyktige, har hørt ein del bra om karrosori avd på jæger kokstad

Skrevet

Hehe, takk for svar :D

Min poeng var bare at det å spør hvor mye det koster å få bilen lakkert er som å spør hvor lang en tau er.

Det du gjør, du forhører deg med verksted/privatpersoner som lakkerer å får en pris av dem så sammenligner de prisene :)

Men tips til hvem som lakkerer uten å ta 1200-1500kr timen og hvem du kanskje bør styre unna er et greit spm å spør om her inne. Lykke til. Er i samme situasjon selv, skal få min bil hel-lakkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...