Rumenimu Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Heisann. Da er den min nye BMW på plass, etter en del leting.. Dette er da en 525 tds individual -98. gått 226000 og fullt service hefte. Har sett og prøvd en del biler før jeg bestemte jeg og dette er vel den bilen som var mest ivaretatt av de jeg fant.. Det som er gjordt nå siden jeg kjøpte den er: kjøpt på 19" M6 felger Renset skinn interiøret Bestilt fra GS: Angle eyes lamper, hvite blink bak, sorte M matter foran og bak, nytt bmw emblem på panseret, pollen filter og seff en karbon M kort holder haha Her kommer noen bilder: Som der ser er det faktisk ikke rust på bakluka heller. Her er ett bilde med de nye felgene, får senter koppene i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Har ikke vaska den i dag som dere ser =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 DIGGER det interiøret! Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 interiøret tok kaka! Flott bil med riktig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Takk for deeeet =) Tengte først og bytte ut tre listene.. men synes at det passer fint med skinn interiøret, så må tenke litt på den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Syns også listene passer bra til interiøret, men om du først skal bytte så er piano sort utrolig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Da er taket blitt renset inni, og pakka fra GS kom i dag så da blir det monering i morra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Her går det unna gett =) Da er det nye front lykter, baklykter, panser emblem og m matter på plass =) Og felg koppene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Har oxo da bestilt nye koppholder til de bak og KN insatsfilter.. Neste da blir vel evt M5 fanger eller en leppe nederst.. men lurer på hva det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Knallpen bil i knallpen farge Interiøret vart sykt stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Takk for det, synes den er lekker selv jeg.. men jherringa liker hverken interiøret eller lakken på`n hehe.. men men. skal foresten betille nye skilt til bilen i morgen.. Blir nok pene med nyere skilt vil jeg tro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Hu venner seg nok til både fargen og interiøret skal du se nye skilt vil bli bra på den der ja. Skal selv bestille nye skilt til min E39 imorgen, da jeg også har de gammelskiltene på min. Har ikke vurdert facelift nyrer da? hever fronten et par hakk syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 jo drev og tengte på enten sorte, helchrom eller sort karbon.. men helchrom blir kanskje litt for mye, så jeg tengte da på sort eller karbon.. men synes egenltli at det burde være litt chrom der oxo pga at det er slike stygge chrom lister rundt hele bilen så er veldi usikkert på det ang nyrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Faen, det ble bra det der. Det gjorde enormt stor forskjell med de nye lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Bilen ser kjempe bra ut, er dog ikke kjempefan av de baklyktene, synes de "lyser" for mye opp på en måte. Shadowline rundt om og sorte interiørlister er det eneste denne bilen trenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå