Gå til innhold

nye felger til min bmw e36, trenger litt tips=)

Anbefalte innlegg

Skrevet
  bmwkizn skrev:
Det kommer jo også an på om bilen din er senket, og hvor mye den er senket ;) Hvis bilen din er lav, så hadde ikke jeg tatt sjangsen på 255 dekk ihvertfall.

EDIT: E46 har bedre plass til hjul enn E36 har ;) Så uansett om det går på uvalset E46, så er det ikke noe sikkert det går på E36, tviler sterkt egentlig.

har det på min e36,ingen problem d :) er bittelitte gran valset på min,men ser ut som d går utn og valse også. :)

Skrevet

e36 og e46 er 2 forskjellige ting.trur ikke e36 har dette som orginalt..

jeg er litt skeptisk til om de vil gå på bilen med den senken..

Skrevet

Med det innpresset så skal det gå greit. Har selv kjørt 265/30-19 bak, da med litt vals på hjulbuen, men innpress 43. Siden du skal ha 255 og i tillegg har innpress 50 bak får du 1,7cm mer plass. Skulle være nok det;-) De fleste felger kommer med mindre innpress enn 50 mener jeg, og derfor bygger de selvfølgelig mer utover enn disse felgene. Derfor mange kanskje har dårlige erfaringer???

Skrevet
  AutoMartin skrev:
Med det innpresset så skal det gå greit. Har selv kjørt 265/30-19 bak, da med litt vals på hjulbuen, men innpress 43. Siden du skal ha 255 og i tillegg har innpress 50 bak får du 1,7cm mer plass. Skulle være nok det;-) De fleste felger kommer med mindre innpress enn 50 mener jeg, og derfor bygger de selvfølgelig mer utover enn disse felgene. Derfor mange kanskje har dårlige erfaringer???

stemmer nok d automartin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...