Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være fjæra er knekt av påkjenningen. Går an å kjøre, men ta det litt med ro;-) Mulig at det ser litt "most" ut på demperen, men er nok bare plastbeskyttelsen rundt som er litt sammenpresset, demperen skal tåle slikt.

Skrevet

hvis fjærene er hele og ligger på plass, skjønner jeg ikke annet at den ene fjæra som "holdt bilen oppe" når du rygget utfor med ene hjulet har blitt sammenpresset såpass at den ble permanent lavere. Da ble bilen først lavere på denne ene siden men etterhvert, som du sier, har den blitt like høy igjen på begge sider. Dette fordi den andre fjæra ble presset hardere når den ene ble lavere og vekten ble utlignet. Men du burde også sjekke ordentlig på hjulopphenget etter eventuelle skader for å være sikker, for jeg trodde ikke dette skulle skje med såpass resultat på høyden av bilen:-p

Skrevet

det er ikke bare at fjøra på den siden som hjulet hang i luften, ikke smatt ordentlig på plass med med en gang da, så den var høyere en normalt på den siden, men at den nå har lagt seg på plass i skåla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...