DjNorway Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Har vært uten BWM et halvt års tid og føler meg veldig ute av gamet. Har hatt E90 tidligere og har kjøpt en E91 nå. Skal i første rekke få på nye baklykter og xenon i tåkelys/angel eyes og trenger tips på hva som anbefales av Bimmers-folket. - Baklykter, bør jeg gå for standard black line eller led "black line"? Original/uoriginal? - Xenonpærer til angel eyes, hadde "Umnitza Ice Predator" eller noe sånt til E90'en som jeg var veldig fornøyd med bortsett fra at de ga feilmelding ca. hvert 30. minutt. Finnes det noen pærer som ikke gir feilmelding på '06 E91? - Tåkelys, hva anbefales her? Bare M-Tech xenonlook pærer eller ekte xenonkit? Takker for tips, klør i fingrene etter å få bestilt litt:)
E.H.D Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Gå for orginale blackline baklykter. Jeg går utifra at du tenker på LED-pærer til AE ringene, og der skal ikke feilmeldinger noe problem. Har ikke selv erfaring med xenon i tåkelysene, kun xenonlook pærer som jeg klarer meg med.
Johnsen86 Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Om led blackline lyktene har akkurat samme finish og utseende bortsett fra at de har led blink, tåke og brems så er jo det ett godt alternativ om du liker led, jeg synes det kan være fint. Ellers er det jo ikke uvanlig at uorginale lykter sprekker opp etter noen år. Xenon i tåkelys kan være veldig tøft, noen ganger blir det riktignok litt for sterkt, flaut å vite at man har en bil som bestandig blender. Ville nok ikke gått for noe annet enn 4300k og 35w hvertfall. Xenonlook kan også være veldig bra på utseende, har erfart at de kan gi litt lite lys om du skulle brukt de om natta, men er vell ikke noe problem på tåkelys. Da slipper du også å ødelegge tåkelysa for å kople opp xenon. Lykke til med digg bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå