rakett Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Er det noen som har forslag til hvilke fjærer og dempere jeg burde skaffe for å få et virkelig stivt understell til E30? Er i utgangspunktet IKKE så veldig interessert i å bruke coilovers. Tenkte at hvis noen har forslag til stive senkefjærer og dempere, så luft det her! Er ganske blank på dette området selv :S
AutoMartin Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg syns KW har bra senkesett:-) De kan fåes i forskjellige oppsett m/ forskjellig stivhet/egenskap.
ehrnst Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 bilstein pleier å være en vinner. Ellers var jeg fornøyd med spax, PSX mener jeg det heter
hagenisse Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Er det noen som har forslag til hvilke fjærer og dempere jeg burde skaffe for å få et virkelig stivt understell til E30? Spesialbestill fjærer fra f.eks H&R. Jeg tviler egentlig på at det er noe så stivt du er ute etter, men...
GeirAndre Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 coilovers er jo fint det da.. bruker k sport, justere i hue og ræva, justerbart tårnlager er jo must siden e30 er understyrt..
winchester Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Stivheten på understellet påvirkes jo også drastisk av foringer, så kjøp skikkelige foringer fra GS-Performance eller Powerflex og bytt ut de, så har du det gående.
rakett Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 ok, takk for input. FK high tec cup kit, er det noe å satse på tro...?
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 jeg hadde cobra suspension på en E30. Var 60/40 senk. Bilen var stiv som et helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå