Tomcandersen Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Selger sportsskinn forseter til bmw e39 i fargen beige. Setene er mauelle med varme.Bilen setene har stått i er en 97-98 mod med 190000 på km teller. Setene er i ok stand. Kr 1500
opeth84 Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 hei! kan du ordne med flere bilder? er det varme i setene? el. eller manuell justering i setene? har du dørsider til setene også,midtkonsoll,nedre del av dashbord?
Tomcandersen Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 hei! kan du ordne med flere bilder? er det varme i setene? el. eller manuell justering i setene?har du dørsider til setene også,midtkonsoll,nedre del av dashbord? Beklager dårlig beskrivelse.. Men endrete det nå. De har manuell justering og varme. Ellers har jeg et M-ratt som skal selges, men ikke mer enn det..
opeth84 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 hei! kan du ordne med flere bilder? er det varme i setene? el. eller manuell justering i setene?har du dørsider til setene også,midtkonsoll,nedre del av dashbord? Beklager dårlig beskrivelse.. Men endrete det nå. De har manuell justering og varme. Ellers har jeg et M-ratt som skal selges, men ikke mer enn det.. Ok. Dumt du bor så langt unna da. Er du noen gang på Sunnmørskanten? Eventuelt møtes på halvveien? Kan bytting i andre deler være av interesse? Har deler til E39 og E34.
bmwkizn Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 Hei Bor du langt unna nermeste Tollpost terminal? jeg er intressert i setene dine. har gratis frakt hos Tollpost nå siden jeg har begynt å jobbe på terminalen i trondheim Har du evt mulighet til å levere setene der? Er streik nå da men...dårlig timing Men er nok folk der nede uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå