Tomcandersen Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei, noen som har airbag reset i Bergen, Askøy området...?? Bilen er E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Si i fra om du finner ut om noen. Trenger det samme selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Jepp.... har mulig funnet men gir en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 fant du ut noke? Evt noken som har feilsøkingsprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg har til å resette airbag til e36 hvertfall. er det samme runde pluggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 jeg har carsoft. skal passe på e39 også. Kan slette feilen til dere jeg bare å gi en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 jeg har carsoft. skal passe på e39 også. Kan slette feilen til dere jeg bare å gi en lyd. Men om feilen fortsatt ligger i bilen vil den vel bare komme tilbake sjøl om du sletter den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 jeg har carsoft. skal passe på e39 også. Kan slette feilen til dere jeg bare å gi en lyd. Men om feilen fortsatt ligger i bilen vil den vel bare komme tilbake sjøl om du sletter den..? ja, om det ligger i bilen ja, men tviler. spørs om dere har fiklet med strøm eller noe siden den kom på! Hadde samme problem med min airbag i grunn, den kom aldri tilbake. men gjør den de er det bare å slette den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 jeg har carsoft. skal passe på e39 også. Kan slette feilen til dere jeg bare å gi en lyd. Men om feilen fortsatt ligger i bilen vil den vel bare komme tilbake sjøl om du sletter den..? ja, om det ligger i bilen ja, men tviler. spørs om dere har fiklet med strøm eller noe siden den kom på! Hadde samme problem med min airbag i grunn, den kom aldri tilbake. men gjør den de er det bare å slette den igjen Eg veit problemet ligger i bilen.... Så skulle gjerne hatt noen som kunne si meir eksakt kor problemet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå