Sir Hofstad Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Stakkars BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Spesiell kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Ny link... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 MMm første klippet fra fra 2009 sesongen av WTCC..men fy for en jævla idiot, safety car lissom så bare ruser han rattet over så fort han kommer ut av depoet lættis spææd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 var noe snakk om at fyren fikk bot fordi han prøvde og kjøre forbi "safety bilen"... på det klippet ser det da ut som han har to valg 1. kjøre raka vegen inn i ræva på bilen "foran" 2. svinge unna og muligens redde begge bilen ure thoughts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Uansett idiotisk av safetycar og ikke holde seg helt til høyre fram til at han hadde fart nok, og at de andre kunne se han. BMWen hadde ikke nubbesjangs til å avverke situasjonen på den ene eller andre måten. Fullt og helt safetycar sin feil mener no jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Idioten i safety car følger jo ikke linjene da, han bare gasser ut midt på banen, om du ser så skal han følge de hvite linjene videre ut av depoet. Så vidt jeg vet hvertfall, om det er regel som sier at safety car bare skal vrenge ut midt på banen sånn som han gjore virker hvertfall veldig rart ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 off.. det løpet der såg jeg.. tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Dette såg jeg live, var et ganske brutalt løp, bare kræsjing og styr Han som kjørte bmw-n der heter Franz Engstler, gammel mann og er privat fører Dette var nok grunnen til at FIA startet med fast Safety car sjofør fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå