E30TurboTouring Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Vurderer å selge M3`en. Kjøpte den av Bård her på forumet i februar men nå ser det ut som den må vike til fordel for huskjøp. Bilen er godkjent ombygd fra 92 318is til 97 M3, den er meget strøken og en drøm å kjøre. Låner bildene fra annonsen Bård hadde når jeg kjøpte den, alt er likt bortsett fra at jeg har montert Eibach senkefjører på den. Km ca 165,000 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 2738922753 Har også litt bilder fra ombyggingen som kan sendes på mail om ønskelig. Seriøst intr kan sende pm for tlf nr og evnt visning. Pris ant 210,000kr Kan ta innbytte i annen bil i prisklasse rundt 50,000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 solgt allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Nei, som jeg skrev så har jeg lånt annonsen fra når jeg kjøpte den, derfor står det solgt i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Er speedometeret byttet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hva tenker du på?? Har ikke vært noe galt med det så lenge jeg har hatt den. Er speedometer fra engelsk bil med miles og km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Ok. Jeg fikk opplyst av Bård sist av speedometeret var i miles. Derfor jeg lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Stemmer det, men grovt regnet ca 165000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Ingen som vil ha seg en fin M3 i sommer? Det er lov å komme med bud /bytte forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ingen som vil ha seg en fin M3 i sommer? Det er lov å komme med bud /bytte forslag. Bytte mot 2 rust frie/pene import biler? En STRØKEN E36 M3 som ligger for salg nå til 150.000.- + en Hvit EVO 3 med 1/2 bur og Ishjul som har gått 70000km( H.ratt ) Ikke betalt avgifter, kun Toll/mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Ser ut som 2 fine biler du har men jeg trenger å frigøre kapital til bolig kjøp så jeg har desverre ikke mulighet til å gjøre en slik byttehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Den her burde vel ryke fort ! Løp og kjøp folkens billigbil mtp stand og utseende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Ja skulle tro det, men har bare lagt den ut her foreløpig. Kan gjerne ta med at den kan forsikres som 318is om noen ønsker å forsikre billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 ja, er kjedlig om en kjører på ett barn da. Så er jo dumt sånn sett. Tipper ei uke på finn maks 2 og den er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Slik jeg forsto det når jeg snakket med IF om det så var eneste problemet med å forsikre som IS at jeg ikke ville få dekket noe mere enn en IS. Med tanke på å få dekket annen manns eiendom o.l så skulle ikke det være noe problem så lenge bilen er godkjent ombygget og alle papirer er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Null problem om du velger å forsikre som Is. Du er fucked i en kolisjon da de kun dekker din bil som om det var en is men alt annet blir jo dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå