VegarVS Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 ja, veng er visst veldig crap, så da ble det bestilt nye forskjerm originalt i dag
VegarVS Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 var jillt prosjekt, skal bytte framskjermer på damas e36 i sommer.er det himla mye jobb, eller går det greit med tilpassing og sånn? fin bil Se det ja, enda ein fra Froland her åjadda
|Ole| Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 God bilen i bakgrunnen ser eg Skulle ikkje du selge den? BTW, du har ikkje en bakfanger til meg vel ?
Bimma /// Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 God bilen i bakgrunnen ser eg Skulle ikkje du selge den? BTW, du har ikkje en bakfanger til meg vel ? Go bilen e me vettu Lurt på salg ja Har ingen bakfanger . Desverre !
|Ole| Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 God bilen i bakgrunnen ser eg Skulle ikkje du selge den? BTW, du har ikkje en bakfanger til meg vel ? Go bilen e me vettu Lurt på salg ja Har ingen bakfanger . Desverre ! Viktig det Eg syns du skal beholde bilen i bygda iallefall Sei ifra om du kjem over en bakfanger da, samme om det er m-tech 1 eller 2, vil ikkje ha nokke araber styling...
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Dette så jo bra ut Pen farge å felger !! Ser det står noe herlig å deilig blått bak der en plass også ja...
Bimma /// Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Dette så jo bra ut Pen farge å felger !! Ser det står noe herlig å deilig blått bak der en plass også ja... Takk for det Den blå herligheten nyter eg kvar dag sola skinner
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Dette så jo bra ut Pen farge å felger !! Ser det står noe herlig å deilig blått bak der en plass også ja... Takk for det Den blå herligheten nyter eg kvar dag sola skinner * laaa la la la* hører ikke hva du sier
Bimma /// Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Litt bilder etter montering/vask Fine klaringer ?? Fikk henta nye typen skilt her om dagen
Bimma /// Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Mangler blinklys og litt småtteri men venter på en pakke fra koed men div Lyktene skal av igjen settes hvite angel eyes i og xenon i nær og grøftelys , så blir kansje satt på augelokk oppe får sjå , har dei no liggande
Bimma /// Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Montering av lokariskjermer, smurte samtidig inn skjermkanten med quikseal . Dette for og hindre stein sprang i drevsona . m3 Splittere komt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå