nightmare Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Hei. jeg selger alt av deler fra min e34 bilen mangler alle vinduene pga herverk. det er presennigng over bilen hele tiden så det ikke kommer noe regn inn i den. intriøret er svart. helt ny endepotte på den også sota baklykter. alle foringer/ dempere og stag forran skal være bra. sjekket bilen på verksted bare en uke før et syrevrak knuste rutene mine bilen har vert i kjørbar stand fram til nå. er gule senkefjerer på den. har også papirer på at de er godkjent i vognkort. bare og spørre om det er noe du lurer på ellers så gjør vell bildene sitt bilen har airbag og abs liten kjørekomputer. er komplett forstilling på den! ikke skeiv heller. er i bra stand allerede solgt: Motor hvite Blinkers forran hvite sideblinkers luftmengdemåler Sota baklykter katalysator speila eksosen (potta) bensinpumpe. høytalere belte høyre side forran. bakdempere instrumentpanel deler igjen ++: KOMPLETT forstilling! forstillinga er ikke noe skeiv!! styresnekka /servon Klokka/ difrensialen fangere sete/seterygg bak. + høyre forran alt av intriør/dørtrekk (svart) reservedekk elvinduer forran (motorene) bremsekraftforsterker abs frontlykter bensin måler liten kjørekompjuter ++ (alle orginale ting) har alle andre orginale deler, bare å spørre.! ta kontakt på på PM eller mob nr: 97596645 mvh Benjamin/ Nightmare
nightmare Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 ja den er bare noen få mnd gammel. bakpotta gir en veldig fin lyd bud hadde vert flott.
nightmare Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 hehe, beklager men 400,- er nok alt for lite. er kanpt brukt. får se om jeg tar den av og har den ligganes. legge på tusenlapp så hjelper det
nightmare Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Skrevet Mai 22, 2010 bare å gi bud på pm. fargen på bilen er dunkelblau
nightmare Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Bump bare å gi bud på saker og ting. går billig. bilen skal snart bli spiker
nightmare Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 pris på baklylter? de er vell solgt tror jeg. holder de av noen dager. gir deg informasjon om jeg ikke hører noe mere i fra eventuell kjøper.
nightmare Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Da var luftmassemåler og blinklys forran + sedeblinkers solgt. Ingen som trenger f.eks radiator da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå