Evenol Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei, Skal denne være veldig lett å stoppe for hånd? Syns ikke det er helt "futt" i min, ellers er det bare jeg som innbiller meg noe. Takk på forhånd. Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 god kvell, nei, den skal ikke være mye lett å stoppe. Jeg skiftet min for 1 år siden, kjennetegne på når denne er gåen at du kjører motor god å varm, stapper en avis eller et eller aent for å teste motstand og eller stoppe den. jeg kunne bare ta fingrene nedi å stoppe den uten prob. sånn skal det hvertfall ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei, og takk for svar. Jeg kjørte den god og varm i dag. Når jeg skulle stoppe den med fingeren så tok jeg å lot fingertuppen "file" på bladene i kanskje to sekunder, også stoppet vifta. Var ikke noe vanskelig eller hardt mao. Tyder det da på at den er gåen? Enkel jobb å bytte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 veldig enkel å bytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå