Gå til innhold

Håvard's E28! De planlegges turbobygg! Spm ang turbo s24!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noken som he tips til understellsbehandling utenom tectyl?

Må vel bli noe syregrunning av noe slag, pluss lakk? holder på med akkurat det samme nå. kjøpte techtyl på boks hos torshov, Black 190 heter den. ser ut som litt grov matt svart når det tørker :)

Skrevet
Viss du ikkje skal bruke den på vintern og andre drittdaga anyways so kan du no berre lakke under, blank finish =)

He tenkt på de Mads.. men e de bra over tid da mtp. steiksprut osv? den blir brukt sjølv om de regna osv, men ikkje vinterstid.

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Då e de vell på tide å vokne oppatt etter vinterdvalen... Lyst å kjøre E28 igjenn so da får en vell begynne å gjer noke so den blir kjørbar :P Blir å gå over under bilen å slipe vekk laus tectyl og få på ny og ta den lille rusta som er igjenn..

Men ej må ha ny bensintank og nye framskjerma... Noken so veit ka framskjerma som he bra passform?? KOED? schmiedmann? Veng??

Noken erfaringa? :)

Skrevet

Skjermane fra Koed kjem fra Veng he ej hørt. Ej bestilte 1 ny framskjerm der, va lita klaring til panser framme, men stor klaring bake, bortsett fra de va de bra passform :) Kosta 4-500kr so til den prisen e Koed sine skjerma bra :)

Skrevet

har en primera jeg har understells behandlet hos verksted i sverige til skremmende pris av hele 500, norske kr. der borrer de hull i dører, og sprøyter inn i kanaler, under alle skjermer innenfor inner skjermer og kliner på på ned siden av hjul bue, bilen er fortsatt 100% rustfri under.

og seff hele gulvet men sef ikke eksos anlegg :lol:

der bruker de carrosol f40

jeg er ikke noe glad i techtyl så jeg spurte de, de sa tecthyl er greit når den er fersk men når den har sittet noen år og begynner slippe taket litt kommer det luft mellom gulv og techtyl, så når det er varmt kaldt varmt omhverandre blir det fukt, rusten kommer men du ser den ikke siden den er gjemt bak techtyl, når du først ser den og begynner pirke finner du mer og mer :(

jeg har selv hatt den erfaringen med techtylen, bilen var hugge klar hehe

denne carrosol behandlingen må gjentas en gang i året!!

men jeg er veldig fornøyd med det de gjør og servicen.

Skrevet
Skjermane fra Koed kjem fra Veng he ej hørt. Ej bestilte 1 ny framskjerm der, va lita klaring til panser framme, men stor klaring bake, bortsett fra de va de bra passform :) Kosta 4-500kr so til den prisen e Koed sine skjerma bra :)

Rart at veng sine kosta 1500 og koed sine 400 da... da vil ej sei at passforma ikkje va so bra... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...