Kjakan Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 har en primera jeg har understells behandlet hos verksted i sverige til skremmende pris av hele 500, norske kr. der borrer de hull i dører, og sprøyter inn i kanaler, under alle skjermer innenfor inner skjermer og kliner på på ned siden av hjul bue, bilen er fortsatt 100% rustfri under.og seff hele gulvet men sef ikke eksos anlegg der bruker de carrosol f40 jeg er ikke noe glad i techtyl så jeg spurte de, de sa tecthyl er greit når den er fersk men når den har sittet noen år og begynner slippe taket litt kommer det luft mellom gulv og techtyl, så når det er varmt kaldt varmt omhverandre blir det fukt, rusten kommer men du ser den ikke siden den er gjemt bak techtyl, når du først ser den og begynner pirke finner du mer og mer jeg har selv hatt den erfaringen med techtylen, bilen var hugge klar hehe denne carrosol behandlingen må gjentas en gang i året!! men jeg er veldig fornøyd med det de gjør og servicen. BMW'n skal ikkje brukast på vintern, so de blir nokk ikkje samme slitasjen osv.. So det blir nokk tectyl. Lettast det Men 500 kr for det e no ran! so de va no en bra pris! 4-5000 for å gjer det her. Men han e vell også en ta landets beste også da..
Mjørgen Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Kjøp for all del originale skjermer! Du kommer ikke til å angre for og si d sånn. Uoriginale har dålig passform og d blir ikke fint!
Kjakan Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Kjøp for all del originale skjermer! Du kommer ikke til å angre for og si d sånn. Uoriginale har dålig passform og d blir ikke fint! Kor man får kjøpt det da? GS?
rolfi Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 gs eller på bmw eller koed Jeg angrer så til de grader på at jeg kjøpte uoriginale framskjermer til min... Det ser greit ut om bilen kjører forbi i fart, men ellers ser de skikkelig jævlig jalla ut... Så gå for originale!
Kjakan Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Ja, blir nokk til å handle nye orginale framskjermer Men trenger nytt golvteppe i bilen.. gjerne svart! nokon som har?
Mads` Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Bestilte 2 skjerma fra koed igår, billigste. skal sikkert prøve dei på iløpet av veka so kan no sei fra so får du sjå .
H_Vatn Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 kjøp orignale framskjermer ja.. de er verdt de ekstra kronene. jeg har hatt 2 sett med uorg skjermer og det skal jeg Aldri ha igjen.. passforma er dritt
Pedi Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Det er ingen tvil om at det er forskjell på org kontra uorg skjermer. Det spørs helt på hvor mye en "bryr" seg om klaringer og passform. Er en hektet på at det skal se best ut, gå def for org. Vil en ha rustfrie skjermer, som passer sånn ca - gå for billigste løsning. Husk å legge skikkelig grunning i bunn, og ikke spar på tectylen...
e28turbo Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Veng suger balle. Aldri sett dårligere passform på de skjermene jeg fikk derifra. Må omtrent jekke de på plass.
Kjakan Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Blir nokk til å kjøpe orginale skjerma ja.. kosta jo de samme som veng sine... men blir uorginal tank !
Pedi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Blir nokk til å kjøpe orginale skjerma ja.. kosta jo de samme som veng sine... men blir uorginal tank ! What? Tror jeg betalte 1500 per skjerm for originale, mens de fra Koed kosta 500+ per stk??
Kjakan Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Blir nokk til å kjøpe orginale skjerma ja.. kosta jo de samme som veng sine... men blir uorginal tank ! What? Tror jeg betalte 1500 per skjerm for originale, mens de fra Koed kosta 500+ per stk?? Ja, men veng tar 1500 pr skjerm, usikker på om dei er orginale... og det er jo de samme som koed tar for orginale skjermer
Pedi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Da hadde jeg handlet originale fra Koed... Så hadde jeg vært sikker på hva som kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå