Kjakan Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, tenkte å bruke fra m50 ej også men om ej (visst det går) bytta om akslingen til spjelda frå syl 1-2 til 5-6 slik ej får tps mot torpedoveggen. Da vil jo den gå motsatt vei. Ikkje sant? Slik at den gir ut feil verdia?
Morty999 Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 trenger ikke det heller om du har sprut bare å kalibrere det da
Pedi Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 trenger ikke det heller om du har sprut bare å kalibrere det da Eller invertere...
Kjakan Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 trenger ikke det heller om du har sprut bare å kalibrere det da Det var det svaret ej håpte på! Good!!
Kjakan Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Ska til å overhale toppen no og lurte på om det er noken triks for å få ut vippearmakslingane? Og om det er verdt pengane å porte toppen kontra ka effekt det vil gi?? Noken erfaringa? Bøir sugetrim no med de første vertfall. Skal på med m5 spjeld nye dyser sprut å kvasskam.
destroyy Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Jeg har brukt den blindepluggen som sitter i endene på vippearmsakslingene og sveiset på en bolt, som igjen jeg har noen store skiver på så jeg kan bruke en "ronker"/avdrager til å nappe de ut med:) Funker knall
Kjakan Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Jeg har brukt den blindepluggen som sitter i endene på vippearmsakslingene og sveiset på en bolt, som igjen jeg har noen store skiver på så jeg kan bruke en "ronker"/avdrager til å nappe de ut med:)Funker knall Okei, takk:) tok å sveisa på en strekk bolt som ej prøvde å drage ut med. Men den sitt veldi godt.. Klare ikkje å turne den heller. (Har bare prøvd på eine akslingen) skal no ikkje sitte so veldig godt eller??
Haakjin Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Ofte så sitter de litt, men husk å ta av låsingene på vippearmene. OG jeg satt bare en umbrako''kopp'' der umbrakoskruen er med en lang forlenger, å slo til de kom. Ellers da, hvordan går det her?
e28turbo Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Vippearmsakslingene skal ikke sitte noe særlig fast, de skal lett kunne tørnes ut uten å slå. Er de veldig trege kan det være sår i opplagring.
Kjakan Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Kan ein bruke b35 oljefilterhus på ein b28?
Lamek Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Kan ein bruke b35 oljefilterhus på ein b28? NEi. Det er forskjellige kanaler i blokka.
Kjakan Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Kan ein bruke b35 oljefilterhus på ein b28? NEi. Det er forskjellige kanaler i blokka. Ja, var det ej trudde... Noken som har eit oljefilterhus til b28 som dei vil selle billi???
Kjakan Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 men jo det kan du. Går det å bruke, Morten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå