Gå til innhold

Håvard's E28! De planlegges turbobygg! Spm ang turbo s24!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tenkte å bruke fra m50 ej også :P men om ej (visst det går) bytta om akslingen til spjelda frå syl 1-2 til 5-6 slik ej får tps mot torpedoveggen. Da vil jo den gå motsatt vei. Ikkje sant? Slik at den gir ut feil verdia?

• 4 weeks later...
Skrevet

Ska til å overhale toppen no og lurte på om det er noken triks for å få ut vippearmakslingane? :P

Og om det er verdt pengane å porte toppen kontra ka effekt det vil gi?? Noken erfaringa? Bøir sugetrim no med de første vertfall. Skal på med m5 spjeld nye dyser sprut å kvasskam.

Skrevet

Jeg har brukt den blindepluggen som sitter i endene på vippearmsakslingene og sveiset på en bolt, som igjen jeg har noen store skiver på så jeg kan bruke en "ronker"/avdrager til å nappe de ut med:)

Funker knall

Skrevet
Jeg har brukt den blindepluggen som sitter i endene på vippearmsakslingene og sveiset på en bolt, som igjen jeg har noen store skiver på så jeg kan bruke en "ronker"/avdrager til å nappe de ut med:)

Funker knall

Okei, takk:) tok å sveisa på en strekk bolt som ej prøvde å drage ut med. Men den sitt veldi godt.. Klare ikkje å turne den heller. (Har bare prøvd på eine akslingen) skal no ikkje sitte so veldig godt eller??

• 2 weeks later...
Skrevet

Ofte så sitter de litt, men husk å ta av låsingene på vippearmene. OG jeg satt bare en umbrako''kopp'' der umbrakoskruen er med en lang forlenger, å slo til de kom. Ellers da, hvordan går det her? :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Vippearmsakslingene skal ikke sitte noe særlig fast, de skal lett kunne tørnes ut uten å slå. Er de veldig trege kan det være sår i opplagring.

• 1 month later...
Skrevet
Kan ein bruke b35 oljefilterhus på ein b28?

NEi. Det er forskjellige kanaler i blokka.

Ja, var det ej trudde...

Noken som har eit oljefilterhus til b28 som dei vil selle billi???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...