Gå til innhold

Håvard's E28! De planlegges turbobygg! Spm ang turbo s24!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fekk de til i sta! Vart gjort litt feil ved oppkopling :oops: Kontakta på tenningsmodulen og ei slags bosh hjerne ha lik kontakt, men forskjellig farge, so når ej bytta om på dei so vart de gnist og fyrings etter å ha tjuv kopla bensinpumpa. Lurer på om releet er gåand eller noke, sia den ikkje slår inn..

Skal du selge den m30b34'n din? ;)

Skrevet

så da var det ikke jeg som solgte deg dritt alikevell?? som du påstå på pm.. finn ut att alt er koblet opp riktig før du mener att folk selger deg dritt som ikke virker....

Skrevet

jau, men tenkte ikkje over det at dei va like kontaktene på dei før i dag. Man lærer av feil, men de va domt av mj å hakke ned på dj før ej ha sjekka over skikkli!

Noken som veit kor en kan få kjøpt releet til styring av bensinpumpa? er eit litt stort (langt) rele som står på utsida av sikringsboksen.

Skrevet

Skal selge den ja ettervert. Men virker jo litt skummelt å selge deg ting.. Ikke bra å slenge ut påstander uten å vært helt sikker, også sitter du halveis å unnskylder deg selv her etterpå at du ikke hadde tenkt på ditt og datt. Når man gjør en sånn brøler legger man jeg helt flat uten masse forklaringer og greier! Men artig at motoren hakket igang. :-) Grattis

• 4 weeks later...
Skrevet

No har de endelig blitt gjort litt med bilen igjenn! Har fått endel deler i hus og montering av det "nye" understellet blir snart satt i gang :D Har nå fått sandblåst fjørbein, travers framme, stabstaga og fått dette pulverlakkert. Har kjøpt nye Bilstein dempera framme, det blir skifta alle hjullager og alle foringa. Diffen blir også lakkert svart.

Legger ved litt bilder :)

Akkuratt blitt sandblåst

evjositpkorpo2wzlqb9.jpg

Stabstaga

45zmzty3q85bambxk14b.jpg

Travers

yes87asvjr045yf7l1as.jpg

Fjørbein med demper

pm7eelflfoqjs56wq1z1.jpg

Begynn å bli :)

gcsm23wcsz9i7n8qi29h.jpg

Skrevet

Lurte på noke.. Det går ein vacum slange fra undersida av innsuget og inn i bilen, men den er ikkje kobla nokon plass. Noken som veit ka den kan ver til? tenkte at de kansje gjekk på dinna gjennomsnittsmålern av forbruket men fant ikkje nokon plass på speedon den kunne passe.

Noken som veit??

Skrevet

det ville ikke jeg gjort.. da virker ikke varmereguleringa på varmeapp.. det er en sensor som sjekker temp + "sikulerer" lufta i koupeen..

Skrevet

Ja, håper på det :) Fekk i dag montert bbs felgane mine! :D Må valse inn kanten bak da det subba litt.. Også må de til litt senk forann, men det kjem snart:) Bilder i morga kansje :)

Skrevet
det ville ikke jeg gjort.. da virker ikke varmereguleringa på varmeapp.. det er en sensor som sjekker temp + "sikulerer" lufta i koupeen..

virker da som normalt reguleringa på min?

Skrevet
sikker på att det ikke er enten iskaldt i bilen eller klovarmt? :P og ikke noe mellomting ?

Me mj so e der ingen mellomting :P Men såg ikkje noken føler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...