CaS Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Den er grei vettu;) Har en fra halden som også er veldig intrisert så skulle ringemeg igjen neste uke da han kommer fra ferie;) Men for all del send inn bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Har hatt en del å gjøre den siste tiden så har ikke fått tatt noen nye bilder desverre, men skal se om jeg får tatt noen i løpet av uken/helgen som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Fortsatt til salgs, Kan også bytte mot E36 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Ingen som er intrisert i å få seg en ok e34 touring, kanskje noen som kan skru litt selv og kanskje har litt bedre tid til å få ting gjort så vil det bli en flott bil, går til første med 20 000,- Eller bytte i en annen bil, kan gi litt i mellom om det er noen som har noe pent noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Sånn da har jeg lagt ut en del nye bilder, har tatt sin tid pga jeg ikke har hatt tilgang tilkamera og har hatt en del å gjøre innen for jobb osv. Noen Bilder er gansker mørke så derfor har jeg bare slengt ut en del av de, så skal det komme flere i dagslys:) Kom gjerne med tilbakemeldinger på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Har nå lagt ut flere bilder på Autodb annonse: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1113645;Modified=1283374460 Autodb kode: 1113645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Her er en forsmak på ett av flere nye bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 hei, er lakken defekt på panseret? eller ser det bare sånn ut på endel av bildene? har du bilde av "kjøpesenter" bulken? er inbytte med mellomlegg fra deg aktuelt? edit: ett bedre bilde av midtkonsoll så jeg får ett bedre intrykk av resten av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Hei, nei er ikke defekt lakk på panseret nei, er ganske bra gjennspeiling i lakken så kan være noe i bakrund, og noe er jo skyer som du ser på de lyseste bildene;) Jeg kan ta bilde av den bulken i morgen så kan jeg sende deg bilde? Inbytte er av interesse ja, men spørs på hvor mye det er snakk om i mellomlegg og hva det er for en slags bil da så klart, men bare å sende mer info og bilder pluss det du mener du skal ha i mellomlegg så kan vi prate vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 det er en lin original e34 520ia med lav km.stand i veldig god stand. pm meg hvis det er av interesse. ps: den går ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg