Gå til innhold

SOLGT!!

CaS
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ingen som er intrisert i å få seg en ok e34 touring, kanskje noen som kan skru litt selv og kanskje har litt bedre tid til å få ting gjort så vil det bli en flott bil, går til første med 20 000,-

Eller bytte i en annen bil, kan gi litt i mellom om det er noen som har noe pent noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebgd1i37fxu6bvtyzz9y.jpg

168q8eg5oqg9lysapjow.jpg

as000onvo82ia22zs8e4.jpg

erydbgo1kvvia0ol9v9s.jpg

Sånn da har jeg lagt ut en del nye bilder, har tatt sin tid pga jeg ikke har hatt tilgang tilkamera og har hatt en del å gjøre innen for jobb osv.

Noen Bilder er gansker mørke så derfor har jeg bare slengt ut en del av de, så skal det komme flere i dagslys:)

Kom gjerne med tilbakemeldinger på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er lakken defekt på panseret? eller ser det bare sånn ut på endel av bildene?

har du bilde av "kjøpesenter" bulken?

er inbytte med mellomlegg fra deg aktuelt?

edit: ett bedre bilde av midtkonsoll så jeg får ett bedre intrykk av resten av interiøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei er ikke defekt lakk på panseret nei, er ganske bra gjennspeiling i lakken så kan være noe i bakrund, og noe er jo skyer som du ser på de lyseste bildene;)

Jeg kan ta bilde av den bulken i morgen så kan jeg sende deg bilde?

Inbytte er av interesse ja, men spørs på hvor mye det er snakk om i mellomlegg og hva det er for en slags bil da så klart, men bare å sende mer info og bilder pluss det du mener du skal ha i mellomlegg så kan vi prate vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...