bmwkizn Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 bud 10000,- kontant Den går for 8000.- som den står..Skal du ha skilt på vogna så kommer et tilegg på 6500.- for gamle skyldige årsavgifter. hvis de ikke er slettet. har ikke sjekket på 2 år. De har nok gamle eier fått krav om tenker jeg, men må som sagt sjekkes.
bmwkizn Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Ingen som vil ha? Kan fint brukes på Sommerfestivalen i Selbu neste helg
bmw320da Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 hei.. er interesert! har du flere bilder?? må skyldig avgift betales?? og regner med att denne ikke er meldt stjålet?? for meg trenger jeg ikke skilter på vogna... skal brukes som overnattingsplass på lange arbeidsdager samt sommerfestivalen i selbu..
bmwkizn Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Hehe. Nei den er ikke meldt stjålet eller noe slikt. vogna er helt lovlig. har vognkort også Du trenger ikke å betale de skyldige årsavgiftene. jeg har ikke gidda å brydd meg om det da vi har hatt den på fastplass hele tiden. Kan få tatt noen flere bilder i løpet av morgendagen reg NR,et på vogna er VN 9032. Så kan du sjekke selv
bmwkizn Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Da er den lagt ut på AutoDB AutoDB-kode: 1149172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå