hamansen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Har du slått deg i hodet? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8329116 La den ut i høst..er veeeldig usikker mtp å selge, eller beholde, har jo E30 prosjektet som suger til seg mye penger..:/ ..men samtidig føler jeg at jeg ikke har fått gjort alt jeg ville gjøre med E36`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Titta en del ganger på bilen din. Den er helt rå Synes det blei tusen ganger bedre uten vinga! Takker:) Ble noe heeeelt annet uten vinga ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Noen som har sota den hvite delen på baklyktene? Evt har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Jeg kjøpte baklykter med sota blink fra GS. Har ikke bilder, men er lik de originale, bare med grått/sort blinklys istedenfor Syns det er mye finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Jeg kjøpte baklykter med sota blink fra GS. Har ikke bilder, men er lik de originale, bare med grått/sort blinklys istedenfor Syns det er mye finere! Klarer du å finne bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Kan se hva jeg kan fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Kan se hva jeg kan fikse Thanks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Noen som har liggende et slikt deksel? er vel "luftinntak" til kjølinga på dynamoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Glemte helt å ta bilde jeg.. Men vil du fortsatt ha? Hehe Edit: Fant bare ett bilde i farten, og det er riktignok dårlig. Men du får kanskje en indikasjon? De er ikke mye mørkere, men akkurat passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Er jo knapt noe forskjell fra originalt Skal ikke ha noe "hvitt" i lykta, skal være mørkt, men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Noen av dere i Haugesundsområdet som vet hvem som bygga bilen i sin tid? Vet kun initialene, og det er T.H.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Jeg har sota blink og ryggelys på min. Ble litt for lite men det hjelper. Bilder. Blandet klarlakk med en dråpe svart. samme ble gjort på framlykter, men flere strøk ble lagt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Jeg har sota blink og ryggelys på min.Ble litt for lite men det hjelper. Bilder. Blandet klarlakk med en dråpe svart. samme ble gjort på framlykter, men flere strøk ble lagt der. Det der så jo slettes ikke værst ut, den løsninga må vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Noen som har peiling på hvem som forhandler Superstar felger? Har googlet det, men finner ikke dimensjonen jeg har, så lurer på om de kan være laget på bestilling..Var bare litt nysgjerrig på prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå