Gå til innhold

Hamansen`s E36 325i Coupe..SOLGT.....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denna var flott! Komplett kit er heller ikke feil ;) Skjønner at du syns detta er drømmebil ;)

Forøvrig, har du noe specs på felga? Ser ut som noen har gjort en god jobb her.. Personlig liker jeg ikke øyelokk på E36. Baklyktene skulle hatt ett par strøk til med toning, og vingen.. Ja jeg veit jo det er komplett Breitbau, men personlig ville jeg heller gått for en UUC vinge.. :)

Takker :) Skal ikke nekte for at jeg har sikla på bilder av gammelbilen din, før at denne ble kjøpt:)

Felgene er 10x18" ET20 og 11,5x18" ET0 :)

Ang vingen, så blir den værende uansett..min bil, mitt valg:) men er bare hyggelig med andres synspunkter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis liker jeg ikke vinge på e36, men denne gjorde ALT. Spesielt med breddingen og felgene som passet som hånd i hanske ;) Hva heter felgene? Dørtrekkene kan du jo felle inn diskantene på nytt hvis du handler alcantara interiør. Gjorde det på mine dørtrekk, og det ble pent resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis liker jeg ikke vinge på e36, men denne gjorde ALT. Spesielt med breddingen og felgene som passet som hånd i hanske ;) Hva heter felgene? Dørtrekkene kan du jo felle inn diskantene på nytt hvis du handler alcantara interiør. Gjorde det på mine dørtrekk, og det ble pent resultat :)

Var lenge i tvil om jeg skulle beholde den, men ble fort vant til den, skiller seg liksom litt ut fra mengden med vingen syntes jeg :)

Felgene heter Superstar Orden, og koster heroin..x2 :D

Vet jeg kan felle de inn, men tror jeg lar det være, å heller satser på å finne meg Vader stoler i skinn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene forblir urørt:)

Har nå bestillt time på lakkverksted for å utbedre skader på begge skjermbuene foran, 2 skader på sideskjørt høyre side, og få slipt ned å lakkert frontfanger/catkiller.. Så når Våren kommer, så er alt klart for mye cruising! :-)

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skulle rengjøre å spraye tectyl i hjulbuene her om dagen, og da fant jeg noe jeg har vært skånet for frem til nå...RUST!!

vhbcxo2nd3zshk62nldu.jpg

Er selve framskjermen på begge sider foran som er rusta hull i..dette har nok skjedd pga dårli (evt manglende) rengjøring av tidligere eiere.. en svæær donge med grus og møkk ble gravd frem på begge sider! Pga breddinga, så er det jo ikke innerskjermer på denne, så her har det samlet seg iløpet av årene, og det har bare ligget og tæret fra oversiden, og til slutt har det blitt hull rett igjennom!

Jeg valgte å ikke sveise inn nytt, etter at jeg hadde fjernet alt metall med rust i/på, jeg laga kun ei forsterkning i fremkant av skjermen, og inn til karosseriet, for å være sikker på at skjermen holder seg på plass. Med å la det stå "åpent", så slipper jeg at det samler seg skitt her igjen. Jeg slipte alt rent, la på grunning, og tectylerte godt. Har ikke bilder av hvordan det ble til slutt, men skal legge inn senere.

Ellers et par bilder av vogna..:) Gleder meg til våren nå!!

u5ypimvj1rr6ksq3wvgv.jpg

p9jfzadgjtv1jnyor05n.jpg

Fått sort netting bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...