RoaldJ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 synd med bakstillinga.. men nå vet du hvertfall at alt er 100% der bak når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Denna var flott! Komplett kit er heller ikke feil Skjønner at du syns detta er drømmebil Forøvrig, har du noe specs på felga? Ser ut som noen har gjort en god jobb her.. Personlig liker jeg ikke øyelokk på E36. Baklyktene skulle hatt ett par strøk til med toning, og vingen.. Ja jeg veit jo det er komplett Breitbau, men personlig ville jeg heller gått for en UUC vinge.. Takker Skal ikke nekte for at jeg har sikla på bilder av gammelbilen din, før at denne ble kjøpt:) Felgene er 10x18" ET20 og 11,5x18" ET0 Ang vingen, så blir den værende uansett..min bil, mitt valg:) men er bare hyggelig med andres synspunkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Den der var feit! likte faktisk den bakfangeren for engangs skyld! satt bra på coupen din Thanx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Grooom biil Thanx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 synd med bakstillinga.. men nå vet du hvertfall at alt er 100% der bak når du er ferdig Shit happens! Blir bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardsi Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Oh shit.. En smule sjalu jeg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Vanligvis liker jeg ikke vinge på e36, men denne gjorde ALT. Spesielt med breddingen og felgene som passet som hånd i hanske Hva heter felgene? Dørtrekkene kan du jo felle inn diskantene på nytt hvis du handler alcantara interiør. Gjorde det på mine dørtrekk, og det ble pent resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Oh shit.. En smule sjalu jeg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Vanligvis liker jeg ikke vinge på e36, men denne gjorde ALT. Spesielt med breddingen og felgene som passet som hånd i hanske Hva heter felgene? Dørtrekkene kan du jo felle inn diskantene på nytt hvis du handler alcantara interiør. Gjorde det på mine dørtrekk, og det ble pent resultat Var lenge i tvil om jeg skulle beholde den, men ble fort vant til den, skiller seg liksom litt ut fra mengden med vingen syntes jeg Felgene heter Superstar Orden, og koster heroin..x2 Vet jeg kan felle de inn, men tror jeg lar det være, å heller satser på å finne meg Vader stoler i skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Ble bytta litt småsnacks samtidig som foringene ble bytta.. *Bremsecaliper høyre bak *Handbremswirer *Bremsesko til handbrekket *Foringer til stab.staget ..Så nå er alt tipp topp i bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Noen meninger om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Synes det ble meget pent! Av alternativene som ble lagt ut var dette det som falt best i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Neeeeeeiiii! Behold felgene som de er,og skaff deg heller det alcantara interiøret Sorte felger gikk av moten for flere år siden Hadde vært morro å sett denne med "csl" luke istedenfor vingen, hmmmm... Photoshop?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Felgene forblir urørt:) Har nå bestillt time på lakkverksted for å utbedre skader på begge skjermbuene foran, 2 skader på sideskjørt høyre side, og få slipt ned å lakkert frontfanger/catkiller.. Så når Våren kommer, så er alt klart for mye cruising! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Skulle rengjøre å spraye tectyl i hjulbuene her om dagen, og da fant jeg noe jeg har vært skånet for frem til nå...RUST!! Er selve framskjermen på begge sider foran som er rusta hull i..dette har nok skjedd pga dårli (evt manglende) rengjøring av tidligere eiere.. en svæær donge med grus og møkk ble gravd frem på begge sider! Pga breddinga, så er det jo ikke innerskjermer på denne, så her har det samlet seg iløpet av årene, og det har bare ligget og tæret fra oversiden, og til slutt har det blitt hull rett igjennom! Jeg valgte å ikke sveise inn nytt, etter at jeg hadde fjernet alt metall med rust i/på, jeg laga kun ei forsterkning i fremkant av skjermen, og inn til karosseriet, for å være sikker på at skjermen holder seg på plass. Med å la det stå "åpent", så slipper jeg at det samler seg skitt her igjen. Jeg slipte alt rent, la på grunning, og tectylerte godt. Har ikke bilder av hvordan det ble til slutt, men skal legge inn senere. Ellers et par bilder av vogna.. Gleder meg til våren nå!! Fått sort netting bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå